niedziela, 30 czerwca 2013

Pożegnanie, chyba...


Hej.!
Tak jak poprzednie moje współautorki, które miały słomiany zapał albo się wypalały; Natalie (Nati Ania) odeszła wczoraj z bloga, bo się wypaliła. Nie mam jakoś szczęścia do nich ;c Jak już naprawdę dziewczyna miała talent to wypalała się. Teraz mam mały problem, bo sama nie dam rady. Jeśli w przeciągu kilku tygodni nie znajdę nikogo nowego, to blog zostanie zawieszony albo usunięty. Wiem, że i tak nikogo to nie ruszy, ale żeby potem nie było pretensji, że o niczym nie uprzedziłam. Mam jednak nadzieję, że dam radę ;) Jak widać trochę ogarniam, bo piszę tego posta z telefonu ;) Mam nadzieję, że się nie pożegnamy
~Zuza ;*

6 komentarzy:

  1. Szkoda ! Oby się ktoś znalazł , bo imaginy są tutaj świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalie to dziwka -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakim prawem nazywasz ją dziwką? Trochę mało masz odwagi, skoro piszesz to z anonima. Natalie jest najlepszą osobą jaką w życiu poznałam i nikt nie ma prawa nazwać ją dziwką. Bym tu troszkę się napisała, ale szkoda mi czasu i energii. MA KTOŚ JESZCZE JAKIEŚ COŚ DO NIEJ? Zapraszam w takim układzie do mnie ;)

      Usuń
  3. Hmmm... Czy mógłbyś rozważyć mnie jako pomoc do bloga imaginy itd? Bardzo chętnie się przydam :)
    Moje gg: 45899223

    OdpowiedzUsuń
  4. nie rezygnuj z bloga błagam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie rób tego!!!Chyba nie chcesz zniszczyć mi życia?!
    Błagam!!!Nie rób tego!Nie rób!

    OdpowiedzUsuń