czwartek, 20 listopada 2014

I hate you

-Nienawidzę Cię.
Nienawidzę tego jak się ubierasz.
Nienawidzę twoich czapek.
Nienawidzę twoich spodni opuszczonych w kroku.
Nienawidzę twoich włosów postawionych na żel.
Nienawidzę koloru twoich oczu.
Nienawidzę twojego chytrego uśmiechu gdy mi się przyglądasz.
Nienawidzę tatuaży na twoich rekach.
Nienawidzę słuchawek wiszących na twojej szyi.
Nienawidzę gdy nosisz okulary aby ukryć podbite oko.
Nienawidzę jak myślisz że wyglądasz seksownie.
Nienawidzę min jakie robisz.
Nienawidzę jak marszczysz brwi.
Nienawidzę jak przygryzasz wargę.
Nienawidzę twojego głośnego śmiechu.
Nienawidzę gdy oglądasz się za innymi dziewczynami.
Nienawidzę gdy bezwstydnie obczajasz.
Nienawidzę gdy oceniasz dziewczyny po wyglądzie.
Nienawidzę gdy podrywasz dziewczyny na tanie banały.
Nienawidzę  tego że jesteś kapitanem szkolnej drużyny.
Nienawidzę gdy popisujesz się na meczu.
Nienawidzę kiedy umawiasz się z cheerleaderkami.
Nienawidzę tego jak traktujesz dziewczyny.
Nienawidzę kiedy bierzesz udział w bójkach.
Nienawidzę gdy omijają Cię konsekwencje.
Nienawidzę gdy wszystko uchodzi Ci na sucho.
Nienawidzę gdy chodzisz na imprezy i masz kaca w szkole.
Nienawidzę gdy śpisz na lekcjach.
Nienawidzę kiedy jesteś razem w grupie.
Nienawidzę twojej nonszalancji.
Nienawidzę twojego podejścia do życia.
Nienawidzę gdy czujesz się lepszy od innych.
Nienawidzę tego że zawsze musisz się zemścić.
Nienawidzę gdy pomiatasz innymi.
Nienawidzę gdy zachowujesz się niedojrzale.
Nienawidzę tego że wszyscy muszą Cię lubić.
Nienawidzę gdy śmiejesz się z innych.
Nienawidzę twojego zachowania.
Nienawidzę tego że jesteś typowym bad boyem.
Nienawidzę muzyki której słuchasz.
Nienawidzę osób z którymi się przyjaźnisz.
Nienawidzę tego co o tobie mówią.
Ale najbardziej nienawidzę tego, że nie potrafię Cię znienawidzić.-Powoli zeszłam z mównicy, a ludzie zaczęli bić brawo. W sumie to nie wiem dlaczego. Zwykły wyrecytowany tekst mojego autorstwa. Jednak nie przejmowałam się tym, mój wzrok był utkwiony w jednej konkretnej osobie. Stał z tyłu sali, podpierając się o ścianę. Bił brawo, nie spuszczając ze mnie wzroku. Ostatnie co zobaczyłam przed wyjściem z sali to chytry uśmieszek rozjaśniający jego piękną twarz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziś tak krótko, ale może jeszcze uda mi się coś wstawić w weekend.
Martwi minie trochę że ostatni spadła liczba wyświetleń i komentarzy ;c
Każdy komentarz naprawdę bardzo mnie cieszy i motywuje,
więc zostaw po sobie ślad.

P.S. Co sądzicie o nowym albumie?
Ja uważam że jest BOSKI!!! *o*

P.S. 2 Już nie mogę się doczekać Night Changes i mojej randki z Louim <3
Do Napisania!!

6 komentarzy:

  1. Imagin jest naprawdę fajny i ciekawy. Bardzo mi się podoba :)
    Album jest boski, uwielbiam go <3 Kocham wszystkie piosenki.
    Dodaję komentarz z opóźnieniem (za co bardzo przepraszam), więc dodam, że teledysk do "Night Changes" jest boski! Jestem zachwycona :) Mam nadzieję, że randka z Lou Ci się udała, bo moja z Zayn'em była świetna, nawet mimo tego makaronu na głowie ;)
    Mam nadzieję, że liczba komentarzy i wyświetleń wzrośnie. Już nie mogę się doczekać kolejnych imaginów :)
    Buziaki i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te twoje imaginy :)<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na następne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega :D czekam na następne wpiszy :*

    OdpowiedzUsuń