sobota, 17 października 2015

Imaginy z gifami (3)

Hej! Znowu nie komentujecie? Może jeszcze wmawiajcie mi, że nikt tego nie czyta? Za każdym razem jest ponad sto wyświetleń. Chyba tylko raz było 90-coś. Dlaczego nikt nie komentuje? Piszcie, jeśli zrobię coś źle, napiszę koszmarnie, mam nie robić imagin'ów z gifami. Tylko błagam, napiszcie cokolwiek!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

1.
(w ciąży xd)
T.I.:Harry, jestem głodna, zrób mi coś słodkiego, proszę.


2.
H: Będziemy cię torturować metodą łaskotkową, aż nam nie powiesz, gdzie ukryłeś żelki!

L:Ale to nie ja!!!
T.I.:Ja to zrobiłam...

3.
(Impreza)
T.I.:No chodź Liam, idziemy tańczyć!
L:A jak już zatańczę, to się odczepisz?
T.I.:Tak.

4.
Mama Nialla:No to co chcesz dzisiaj na obiad? Tylko głośno, bo ostatnio coś mi się dzieje ze słuchem.
N:

5.
(Niall wchodzi do pokoju.)
N:Hej, Zayn...
Z:Nie wchodź, czeszą mnie!
([T.I.] wchodzi do pokoju.)

6 komentarzy:

  1. 4 najlepszy <3 pisz częściej :* ~Vici

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Czeeeekam na następne imaginy, z gifami czy też bez :D (Najlepiej z Niallem.... taki żarcik xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje imaginy :) poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń