piątek, 13 września 2013

Niall Part 4

Sieeema, dodaję 4 część, mam nadzieję, że wam się spodoba :D
----------------------------------------------------------------------
Obudziło mnie rażące światło z okna.
Dzisiaj było wyjątkowo gorąco, ale był wiatr. Przekręciłam się w stronę śpioszka, ale go nie było .
Masowałam brzuch, i uśmiechnęłam się, do sypialni wparował Niall z śniadankiem .
- dzień dobry kochanie jak się spało ? * zapytał siadając obok mnie .
- z tobą, zawsze bosko .. * powiedziałam przeciągając się .
Niall podał śniadanie dla mnie i zaczęliśmy go jeść razem.
- jak się czuje ono ? * zapytał masując
- a dobrze .. * odpowiedziałam

Kiedy zjedliśmy śniadanie, ubraliśmy się i poszliśmy na zakupy ...
Wiecie, Horan wyjada 3/4 lodówki a dla mnie zostaje 1/4 XD

- kochanie, czy to mogę wziąć ?  * zapytał jak małe dziecko
- ale tylko jedno ! * powiedziałam
- yaaaay  * krzyknął skacząc między półkami z produktami

Kiedy kupiliśmy wszystko co było potrzebne wróciliśmy do domu, Niall oglądał telewizję, a ja weszłam na laptopa . Kiedy wszystko przejrzałam na laptopie
przebrałam się w strój kąpielowy i poszłam na basen popływać .
Niall wybiegł z domu i wskoczył w ubraniach do basenu . Wariat :D
Pływaliśmy tak około 2-3 godziny. Gdy wyszliśmy z basenu, ja mogłam się poopalać, a Niall robił co chciał . - czyli wyjadał jedzenie z lodówki .
- [T.I] ! * krzyknął
- co się stało ? * zapytałam
- co na obiad ? * zapytał
- hmmmm ... Może idziemy do Nialldo's ? * krzyknęłam śmiejąc się
- TAK ! * powiedział

Kiedy poszliśmy do restauracji zamówiliśmy to co zwykle, czyli spaghetti .
Kelner szybko je przyniósł, więc dostał napiwek, a my mogliśmy się delektować jedzeniem
Rozmawialiśmy o wszystkim .
Nagle Niall zaczął turlać klopsika w moją stronę .. <33
To było takie słodkie ! Ja się tylko zarumieniłam. Wzięłam potem Wieelki długi makaron do buzi i zaczęłam go ssać. Niall to samo robił. Kiedy patrzyliśmy przed siebie, nagle poczułam jego słodkie malinowe usta na swoich.
Kiedy się oderwaliśmy od siebie, ja się zarumieniłam jeszcze bardziej .
Niall się tylko uśmiechnął .
Kiedy skończyliśmy jeść, po czym zapłaciliśmy i wyszliśmy na spacer.
- [T.I]
- tak ? * zapytałam
- Co zrobisz, jeślibym umarł ? * zapytał
- o co ci znowu chodzi ? * powiedziałam
- mówię poważnie .. * mruknął zaciskając pięść
- nie dałabym radę sobie bez ciebie. Nie czułabym twoich perfum na ubraniach, twoich malinowych ust, nie mogłabym dotknąć twojego ciała w nocy. A nawet nie mogłabym cię widzieć, gdybyś umarł.
- ale obiecuj, że jak coś mi się stanie, to poukładaj sobie życie na nowo, dobrze ? Nie chcę z góry patrzeć na ciebie, jak płaczesz latami, bo mnie nie ma obok ciebie. * powiedział
- nie obiecuję ci tego, ale się postaram, ale wiedz, że moje serce jest dla ciebie. * powiedziałam tuląc się do niego.
- kocham cię * powiedział
- ja ciebie też Niall .
Wróciliśmy do domu i zaczęliśmy oglądać film .
Czułam na sobie jego wzrok. Kiedy się odwróciłam do niego, on się uśmiechnął.
- idę pod prysznic . * powiedziałam
- ok, * mruknął
Kiedy byłam w naszej sypialni, zaczęłam czuć ból w nogach.. Pewnie jutro będę miała zakwasy * pomyślałam, wyciągnęłam ręcznik, i piżamę i poszłam do łazienki.
Kiedy się rozebrałam weszłam do kabiny i odkręciłam ciepłą wodę i mogłam się trochę uspokoić. Ciągle się zastanawiałam o co mu chodziło z tym, co zrobiłabym jakby umarł.
W głowie miałam pełno rozwiązań.
Nagle poczułam ręce na biodrach, po czym przytuliłam się do nagiego ciała Niall'a


*------------------------------------------------------------------------------*
Taaaki króciutki, ale wreszcie go dodałam . !
Mam nadzieję, że wam się spodoba

2 komentarze: