piątek, 20 września 2013

Imagin Niall

Właśnie kończysz pracę. Pracujesz w restauracji .. Zdjęłaś fartuch, poszłaś po kurtkę i torebkę i wyszłaś szybko z miejsca pracy.
Mieszkasz razem z 5-letnią siostrą Vanessą. Twoi rodzicie zginęli w wypadku samochodowym. Na szczęście masz wystarczająco pieniędzy by opłacić studia, dom . 
Twoim jedynym przyjacielem jest Niall . 
Jest od ciebie o 2 miesiące starszy. 
Przyjaźnicie się odkąd, wyjechałaś z siostrą do Anglii po śmierci waszych rodziców. 
Poznaliście się w parku. Akurat wtedy była zima. 

Kiedy wróciłaś do domu, czekała tam na ciebie Vanessa z opiekunką. 
Zapłaciłaś jej i poszłaś się przebrać, a ona wyszła z posiadłości i poszła do domu. 
Nagle Niall zadzwonił .. 
- Cześć [T.I] * powiedział 
- cześć, coś się stało, że do mnie dzwonisz ? * zapytałam
- masz może czas w sobotę ? * zapytał
- mam, a co ? * zapytałam ciekawa
- chcesz ze mną gdzieś wyskoczyć ? * zapytał
- to randka ? 
- raczej tak. To jak ? * zapytał
- pewnie, wpadnij po mnie o 19 . * powiedziałam
- ok, cześć ! * krzyknął . 
Kiedy odłożyłam telefon na biurko, zauważyłam jak Vanessa przyszła na swoich małych stópkach do mnie . Wzięłam ją na ręce i zaniosłam ją wykąpać . 
Kiedy ją umyłam, położyłam do łóżeczka, po czym przykryłam kołderką i pocałowałam w czółko na dobranoc . 

perspektywa Niall'a ~`~
W końcu wyznam jej, co do niej czuję. Boję się tylko odmówienia . 
Ale mniejsza z tym, muszę się ogarnąć i pomyśleć co ubiorę na naszą 1 randkę . 
Chcę dać [T.I] wszystko, czego zapragnie, jej siostra Vanessa to jest jak dla mnie córka . 
Kocham obydwie tak samo. 
Chcę, żeby [T.I] nie była smutna do końca życia po śmierci rodziców. 

~~ Sobota, dzień randki ~~
Byłam już przyszykowana do końca. Podkręciłam trochę swoje długie blond włosy, pomalowałam rzęsy, oraz usta . Ubrałam miętową sukienkę i do tego czarną marynarkę i baleriny. 

Vanessa została z opiekunką. Nie muszę się przynajmniej martwić o nią. 
Moja siostra była cichą dziewczynką, i łatwo można było ją przestraszyć, ta zaś chowała się pod łóżko tak szybko, jak popadnie. 

Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi .
Pobiegłam szybko zakładając marynarkę, oraz sprawdzając przy lustrze, czy świetnie wyglądam. Dla mnie nie miało różnicy .. 
Otwierając drzwi, zobaczyłam jego, elegancki, przystojny, szarmancki i romantyczny. 
Każda dziewczyna pragnęłaby mieć takiego przyjaciela, możliwe, że chłopaka .. 
- witaj, świetnie wyglądasz * powiedział .
- dziękuje ty też . * odpowiedziałam
- to dla ciebie * powiedział, po czym wyjął za pleców bukiet róż 
- dziękuje * powiedziałam 
Poszliśmy do samochodu, a on jak gentleman otworzył mi drzwi . 
Ja się tylko zarumieniłam, a on najwidoczniej to zauważył i pocałował mnie w policzek. 
Pojechaliśmy do włoskiej restauracji . 
Było fantastycznie, Niall oczywiście musiał pokazać swoją sztuczkę z jedzeniem . 
Nie wyszło mu to za bardzo, ale się starał by mi zaimponować . I to zrobił. 

Później poszliśmy na spacer, a potem do klubu . 
Nie obeszło się bez drinków oraz wolnego tańca. 

Kiedy Niall mnie podwiózł, odprowadził do drzwi i pocałował namiętnie, ale zarazem czule w usta. 
Podobało mi się to. Jemu też. 
- [T.I] słuchaj, chciałbym, abyśmy byli więcej niż przyjaciółmi. Coś bardziej poważnego * powiedział przeciągając, ja tylko pocałowałam go w usta. Kiedy oderwałam się od niego, uśmiechnęłam się, mówiąc 
- ja też ciebie kocham. * powiedziałam
On się uśmiechnął i mnie pocałował, po czym przytulił . 
Kiedy zaczął iść w stronę samochodu, ja mu pomachałam i weszłam do domu. 
W moim domu panowała cisza. Zobaczyłam, jak Vanessa schodzi z góry, przytuliłam ją i zapytałam
- gdzie jest opiekunka ? * zapytałam
- ona poszła niedawno * odpowiedziała
- aha, idź spać, ja zaraz przyjdę
Ona tylko mnie pocałowała w usta i pobiegła spać . 
Ja poszłam pod prysznic, po czym przebrałam się w czystą, świeżą piżamę . 
Ten dzień był bardzo miły, moim zdaniem .. 

----------------------------------------------------------------------------------------------
Noo hej, dzisiaj dodaję imagina. Imagin ten jest tylko 1 częściowy. 
Jeżeli wam się podobają moje wypociny, to oceniajcie, komentujcie . ! 
PEACE YO ! 

3 komentarze:

  1. super imagin! Na dodatek z moim kochanym Niallem
    Szalona
    MIMI<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha wypociny?!
    Don't be silly :D
    Jest świetny :) Imagin z NIALLKIEM zawsze spoko xx

    Zapraszam do mnie
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :P jest taka możliwość że ja wyśle ci swój a ty go opublikujesz ? :) ?

    OdpowiedzUsuń