piątek, 4 października 2013

Imagin Louis cz. 1

Sieeemson, dzisiaj dodaję imagina z Lou :D
Od razu mówię, że to będzie 3 częściowy imagin .
Mam nadzieję, że wam się spodoba :D
-----------------------------------------------------------------------------------------
Jesteś z Louis'em od 2 lat.
Niestety, nie skończyłaś jeszcze 18 lat, więc twoi rodzice nie pozwolili ci, żebyś się do ukochanego przeprowadziła.
Jedynie możesz nocować .
Louis ma 21 lat. A ty 17. Możesz jedynie odliczać kilka miesięcy do twoich urodzin.
Louis troszczy się o ciebie jak nikt. Kiedy u niego nocujesz, przynosi wam śniadanie do łóżka, pomaga ci w lekcjach, przywozi cię ze szkoły.

Lecz coś pomiędzy wami znika.
- Gdzie idziesz ? * zapytałaś się, jak Louis ubierał kurtkę
- do klubu * powiedział
- a z kim ? * zapytałaś ponownie
- z Harry'm * odpowiedział
- tak ? To dziwne, bo Harry mi mówił, że idzie na randkę . * powiedziałaś, zakładając ręce
- Idziesz z Eleanor prawda ? * zapytałaś zawiedziona
- tak idę z nią ! * burknął
- Ciągle z nią gdzieś wychodzisz, a jak ja gdzieś chcę z tobą wyjść, to od razu mówisz, że nie, bo zmęczony jesteś, albo, że za 5 minut muszę być w studiu itp. ! * krzyknęłaś
- to jest moja przyjaciółka, o co ci chodzi ?! Chcę wyjść gdzieś ze znajomymi ! * powiedział
- jak ty idziesz to ja też ! * krzyknęłam
- nigdzie nie idziesz ! * powiedział pchając cię na ścianę
- a dlaczego ? * zapytałam urażona
Podszedł do mnie, spojrzał się na mnie srogim, złym spojrzeniem, złapał mnie i krzyknął tylko ..
- BO TY MASZ 17 LAT ! * Krzyknął jak opętany
Moje serce zamarło. Jemu przecież nie przeszkadzało, że jestem niepełnoletnia
Ja się tylko wyrwałam i powoli odchodziłam
- to nie miało tak zabrzmieć * powiedział
- nie Lou, powiedziałeś co myślałeś . Idź do niej, może będzie lepsza ode mnie, bo przecież mam tylko 17 lat . * powiedziałam zalana łzami
- [T.I] ja przepraszam cię . Poniosło mnie. Skarbie .. * chciał dokończyć .
- Louis, może lepiej jakbyśmy się rozstali. Widzę, że ja jako zwykła 17 latka ci przeszkadzam w życiu, do widzenia . * powiedziałam biorąc torbę i kurtkę w ręce i wyszłam z jego domu, idąc na przystanek .
Louis tylko walnął w ścianę i zastanawiał się .

Po 20 minutach byłam już w domu.
Rodziców akurat nie było, bo byli na wakacjach na Karaibach. Mają ogromne szczęście .
Poszłam wolnym krokiem do swojego pokoju. Położyłam torbę i kurtkę na łóżko i usiadłam na fotelu.
Potem weszłam na internet wyszukując o imprezie, na której Louis i ta Eleanor mieli iść .
Szukałam i szukałam, ale znalazłam coś, co moje oczy przykuło . Był filmik, jak Louis całuje Eleanor przy barze .
Poczułam kroplę łez na moich policzkach.
Łzy leciały mi nieustannie . Poszłam do łazienki zmyć cały lekki makijaż. Kiedy popatrzyłam w lustro, zobaczyłam siebie, istotę bez sensu życia. Po chwili zrobiło mi się nie dobrze, przykucnęłam przy muszli toaletowej i zaczęłam wymiotować.
Zastanawiałam się, czy to, że zjadłam niedobre jedzenie, czy to oznaczało ciążę. Nie ukrywam, że przed wczoraj i 2 dni temu, też wymiotowałam na widok jedzenia.
Miesiączka mi się trochę spóźniała.
Jeżeli to ciąża, to nie mogę sobie pozwolić na dziecko. Mam 17 lat.
Ja sobie nie poradzę bez Louis'a .
Przeżyliśmy swój pierwszy raz na dyskotece. Nie ukrywam, że wypiłam. Ale kilka drinków nie zaszkodzi organizmowi .
Dobrze, że akurat wtedy nocowałam u niego, bo jakby moi rodzice zobaczyli, że jestem pijana to by mnie zamordowali .

Kiedy zamknęłam laptopa, wyciągnęłam telefon z torebki i napisałam mu sms-a :

'widziałam ciebie z Eleanor jak się całowaliście w klubie, szczęścia wam życzę.'
Nie musiałam czekać na sms-a od niego, on po prostu zadzwonił, ja nie odebrałam. Stracił mnie, niech żałuje, jego wina. On wybrał wysoką, o rok młodszą brunetkę .

Zastanawiałam się, czy zrobić test ciążowy, rodziców nie będzie do końca sierpnia, a dopiero zaczął się czerwiec.
Ufają mi, wydzwaniają do mnie chociaż 3 razy dziennie.
Zbiegłam ze schodów na dół, ubrałam buty, kurtkę i poleciałam szybko do apteki.
Kupiłam 3 testy ciążowe.
Kiedy wróciłam do domu, poszłam do łazienki i zrobiłam 3 testy . Musiałam czekać 5 minut, aż jeden z 3 testów pokaże co będzie dalej .
1 test - 2 kreski
2. test - 1 kreska
3 test 2 kreski .
Oznacza to że jestem w ciąży.
Na samą myśl wzięłam prysznic i zasnęłam .

Rano :D
Wstałam ok. 10:30 poszłam do łazienki się ogarnąć, spięłam włosy w koka, ubrałam krótkie spodenki, czarną koszulkę i czarne vansy .
Od razu napisałam do Harry'ego, żeby przekazał chłopakom i Louis'owi, że jestem w ciąży z nim i że się wyprowadzam do Polski.
Tak na prawdę nigdzie nie wyjeżdżałam. Chciałam, żeby do mnie nie przychodzili ani nie dzwonili .

----------------------------------------------------------------------
Iii, 1 część z BooBear :D

3 komentarze:

  1. No ja chce dalej!!!!!!!!11XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny początek... Kiedy następna część... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeny! Mam nadzieję że się tylko nie nabiorą, że ona wyjeżdża do Polski! ;0 oby nieee :) są 3 cz więc wszystko się wyjaśni :**

    Zapraszam do mnie nnajlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń