czwartek, 24 października 2013

Wybaczycie ?

Sieeemson, znowu to ja Ada ;D
Przepraszam, że nie dodałam w tamten week nic a nic, ponieważ w piątek miałam urodziny chłopaka, w sobotę miałam korepetycje z matematyki a w niedzielę przygotowywałam się do wycieczki
Jadę na wycieczkę do Paryża, prawdopodobnie na 2 tygodnie.
Właśnie siedzę na laptopie w swoim pokoju z moimi znajomymi i piszę tego posta.

Zwiedzaliśmy mnóstwo ciekawych miejsc, dzisiaj mieliśmy się wybrać na wieżę Eiffla, ale deszcz zaczął padać i zimno było, więc po jutrze pójdziemy, a tak to jutro mam dzień wolny i chcę iść z znajomymi na miasto, trochę pochodzić po sklepach. !


Ale tak czyś jak dodam w ten week jakieś posty, bo zbiera mi się wieeeeeeeeeeelka wena i mam już pomysły !


Mam nadzieję, że mi wybaczycie !



Ada :D

1 komentarz:

  1. Świetnee!! <3
    FanFiction z Harrym - http://whatjoinedus.blogspot.com/ ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń