sobota, 12 października 2013

Imagin Louis cz. 2

Sieeemaa, sory, że dodaję późno tą część, ale miałam bierzmowanie dzisiaj i wzięłam sobie imię : Louise
Soł, mam nadzieję, że wam się spodoba :D Przepraszam, że nie dodałam w tamtym tygodniu imagina, ale miałam egzamin z pytań do bierzmowania i jeszcze próby ..

-----------------------------------------------------------------------------------


Kiedy poszłam do kuchni, sprawdziłam zawartość lodówki. Pusto .. 
Więc muszę iść do sklepu .. - pomyślałam
Wzięłam swoją torbę z zawartością i wychodząc z domu zamknęłam drzwi na klucz. 
Sklep miałam kilka przecznic od domu, więc dzisiaj nie pojadę samochodem, tylko się przejdę. 
Kiedy doszłam do sklepu, zauważyłam grupkę fanek przy wejściu do sklepu. 
Pomyślałam, że to pewnie Niall buszował po sklepie jak co 2 dni. 
Kiedy przeszłam przez grupkę fanek, zauważyłam tą samą sylwetkę, co widziałam kiedyś. Te rozczochrane włosy, te markowe okulary, ten sam tatuaż na ręku . I ten sam słodki, spokojny, troskliwy głos, który słyszałam rano . To był Lou ze swoją nową dziewczyną, Eleanor. 
Kiedy przechodziłam między półkami z produktami, czułam na sobie czyiś wzrok. 
Kiedy się odwróciłam zobaczyłam Louis'a jak się na mnie patrzył . 
Ja wzięłam mleko i poszłam do kasy. 
Kiedy zapłaciłam za zakupy wzięłam torby i wyszłam ze sklepu. 
Kiedy odwróciłam się, Louis i Eleanor za mną szli. Ja tylko przyspieszyłam, oni też. Sądząc po Eleanor nic nie skumała, czemu oni tak szli szybko . 

Usłyszałam nagle 
- [T.I] ! * krzyknął 
- czego chcesz ode mnie ? * zapytałam 
- Proszę wróć * powiedział smutnym tonem
- ej, kochanie, przecież jesteś ze mną ! * krzyknęła naburmuszona El
- Aha, to więc szczęścia wam życzę ! * powiedziałam zapłakana i odeszłam od nich 

Jeżeli na prawdę mnie kochasz, udowodnij . . . 

Kiedy weszłam do swojego domu, rozpakowałam całą zawartość toreb i włożyłam do lodówki. 
nagle usłyszałam dźwięk telefonu. 
Hmm, numer zastrzeżony, więc nacisnęłam zieloną słuchawkę i przyłożyłam telefon do ucha, mówiąc 
- tak słucham ? * powiedziałam
-[T.I] * powiedział ktoś
- tak, to ja . W czym mogę pomóc ? * zapytałam
- To ja Louis * powiedział
- czego ty chcesz ode mnie ? Zajmij się Eleanor, a nie mną. To koniec, mówiłam ci * powiedziałam
- ona jest moją przyjaciółką ! * krzyknął
- winny by się nie tłumaczył -.- * powiedziałam 
- mówię prawdę ! Spotkajmy się jutro u mnie w domu o 15 * powiedział rozłączając się . 
Kiedy odłożyłam telefon, popatrzyłam na swój brzuch. Nie jest jeszcze tak widoczny. Ale widać powoli wybrzuszenie. 

Poszłam wziąć prysznic i poszłam spać . 

Rano . . . 
Była chyba 12 . 
Kiedy otworzyłam oczy, usadowiłam się do pozycji siedzącej i rozejrzałam się po pokoju. 
Potem wstałam, ubrałam się i poszłam zjeść śniadanie . Było już po 13, więc poszłam się ubrać. 
Kiedy się ogarnęłam, poszłam po buty i wyszłam wolnym krokiem, zamykając drzwi . 
Około 15, byłam już pod drzwiami domu chłopaków
Zastanawiałam się czy zapukać . 
Nie musiałam, po prostu  drzwi się otworzyły nagle i ujrzałam Liam'a
- witaj [T.I]
- hej . * powiedziałam wchodząc do środka
Kiedy weszłam do salonu, siedzieli oni, patrzyli się w telewizor. 
- Chłopaki [T.I] przyszła ! *powiedział Liam
Odwrócili się, moje serce biło jak szalone. 
- proszę usiądź * powiedział Liam 
Usiadłam obok Niall'a
- Chcieliśmy z tobą pogadać . . . * powiedział Harry
- wy chcieliście, czy Louis ?! * powiedziałam 
- [T.I] Eleanor jest moją przyjaciółką nic więcej . . * powiedział patrząc się w podłogę
- Louis nie kłam, widziałam zdję . . . * chciałam dokończyć, ale przerwał
- to że widziałaś zdjęcia i film, na którym się całowaliśmy to po prostu kłamstwo ! * krzyknął
Ja siedziałam, łzy leciały powoli . Mam mu wybaczyć ? ? Tak po prostu ? !
- [T.I] ja chcę tego dziecka, chcę się z tobą ożenić, zestarzeć się i umrzeć w spokoju razem z tobą ! * powiedział klęcząc przede mną i trzymając moje drobniutkie dłonie
- Louis . . * mruknęłam
Rozejrzałam się po pokoju, byłam tylko ja i on. 
Patrzyliśmy sobie w oczy, jego oczy mnie hipnotyzowały, były takie piękne. Mogłabym patrzeć w te oczy przez całe życie ! <3


5 komentarzy:

  1. Świetna część !!! Nie mogę się doczekać co będzie się działo dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ♥ ! Masz naprawdę ogromny talent , zazdroszczę :) Napiszesz coś z Niall'em ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pisz dalej <3 zrobiłabyś z dedykacją?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedzie kolejna czesc?

    OdpowiedzUsuń