piątek, 15 sierpnia 2014

300 000 wyświetleń

Tak tyle, wyświetleń ma już ten blog. Nawet więcej. Chciałam wam wszystkim podziękować. Mimo że nie prowadziłam tego bloga od początku, chciałabym podziękować. Tym którzy komentują, tym którzy czytają te wszystkie imaginy, tym którzy byli tu od początku, tym którzy zrobili tą liczbę wyświetleń.
Dedykacja: Tym wszystkim osobom wyżej wymienionym  i wcześniejszym autorkom bloga.
-----------------------------------------------------
Do [T.I.]
Droga [T.I.]!
Może to zabrzmi dziwnie, ale obserwuję Cię od dłuższego czasu. I nie ukrywam że mi się spodobałaś. Codziennie przechodzisz obok mojej ławki, mam wrażenie że robisz to tylko po to abym mógł poczuć Twój zapach. Codziennie kiedy na lunchu siadasz przy stoliku obok, mam wrażenie że robisz to tylko po to abym mógł na Ciebie patrzeć. Czasami kiedy upada Ci długopis, mam wrażenie że robisz to tylko po to abym mógł go Tobie podać.  Wiem o tobie wszystko. Masz jednego najlepszego przyjaciela, rozmawiasz tylko z nim i tylko przy nim się uśmiechasz. Twój ulubiony zespół to R5, byłaś nawet na ich koncercie. Sypiesz dwie łyżeczki cukru do herbaty. Twoja mama nie żyje od 5 lat. Od tam tego czasu zamknęłaś się w sobie. Dobrze się uczysz, ale nigdy się nie zgłaszasz bo jesteś nieśmiała. Dlatego miałaś  tylko jednego chłopaka. Nie lubisz o nim mówić, bo umawiał się z tobą tylko dlatego, że jego kumpel mu zapłacił bo wtedy mógł wyrwać twoją siostrę. Twoja siostra jest kapitanem cheerleaderek i aktualnie umawia się z kapitanem szkolnej drużyny. Chociaż to może się szybko zmienić. Ty nienawidzisz tych krótkich spódniczek  i szkolnej hierarchii. Bo kto powiedział że Ciebie mają  oceniać według zarobków rodziców? Też tego nie lubię, bo chociaż stoję na dość wysokiej pozycji, uważam że każdy ma prawo do głosu. Niezależnie od ubioru czy karnacji. Uważam też że każdy ma prawo do miłości, niezależnie jakiej. Ja także posiadam takie prawo. Oraz posiadam przywilej aby Cię powiadomić że Cię Kocham.
                                                                                                                           Twój Przyjaciel
                                                                                                                     (który liczy na więcej)
                                                                                                                    [sama wybierz imię z 1D]
Do [imię]
Drogi [imię]!
Wiem że jesteśmy przyjaciółmi, ale jak to mówią przyjaźń damsko-męska nie istnieje, prędzej czy później któreś się zakocha. Obawiam się tylko że to ja zniszczyłam naszą przyjaźń. Myślisz że dlaczego się przy Tobie uśmiecham? Dlaczego tylko z Tobą spędzam czas? Bo Cię Kocham. Tak Kocham Cię już od paru lat. Pamiętam kiedy dwa lata temu, dostaliśmy razem do zrobienia projekt z chemii. Spotkaliśmy się u mnie w domu, i próbowaliśmy go zrobić. Niestety obydwoje dostaliśmy jedynki, bo Ty miałeś głupawkę. Pamiętam jak potem zapytałeś czy będziemy się mogli jeszcze spotkać. Czułam się wtedy jakbym była trzy metry nad niebem. Potem jak w parku powiedziałaś że masz dziewczynę. Miałam ochotę uciec, schować się w pokoju i płakać. Nie zrobiłam tego. Dlaczego? Bo potrzebowałeś mojej pomocy jako przyjaciółki, liczyłeś na mnie, a ja nie chciałam Cię stracić tak do końca. Pamiętam kiedy przychodziłeś do mnie ze złamanym sercem. Do północy oglądaliśmy komedie romantyczne. Kiedy zapłakany wtulałeś się we mnie, zastanawiałam się czy ty czujesz to samo? Potem zaczynałeś gadać o kolejnej  suce która Cię zraniła. Zawsze mówiłeś że nie możesz znaleźć tej jedynej. Ja odpowiadałam że jest tam gdzie jeszcze jej nie szukałeś. Odpowiadałeś: Za parę lat okaże się że cały czas była obok.....
 Pamiętam każdy dzień z tobą. Dlaczego? Bo przy Tobie każda chwila jest wyjątkowa. Bo przy Tobie czuję się jakbym odnalazła swojego księcia. Bo przy Tobie się uśmiecham. Bo Ciebie Kocham.
                                                                                                                              Twoja Przyjaciółka
                                                                                                                           (która liczy na więcej)
                                                                                                                                     [T.I.]
-----------------------------------------
Resztę zostawiam waszej wyobraźni. :) (:

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję tych 300 000 wyświetleń i mam nadzieję, że szybko pojawi się co najmniej jeszcze raz tyle. To naprawdę w pełni zasłużone :) Uwielbiam tego bloga i zawsze z niecierpliwością czekam aż coś się pojawi... Te listy są po prostu świetne i takie słodkie <3 Jeszcze raz gratuluję i czekam na kolejne imaginy (takie listy też mogą się pojawiać, bo są naprawdę super) ;) Buziaki i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za dedykację ! <3 Jesteś strasznie kochana, i widać, że nadal blog się trzyma !


    (Taka tam reklama xD) http://ten-tails.blogspot.com <-- zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń