środa, 8 lipca 2015

No witam

Yoooooh !

W końcu wakacje co ? :D
Tak tak wiem, że 10 dni minęło od zakończenia roku ale jakoś dzisiaj naszła mnie ochota na napisanie posta.

Wakacje jak to wakacje, trwają 2 miesiące, a potem znowu zapierdziel w szkole, ale tu o szkole nie mowa ..
 Chciałabym życzyć wam pogodnych, zajebistych noo i bezpiecznych wakacji, otoczonych w gronie rodziny, przyjaciół. Aby te wakacje były niezapomniane i żebyście mieli/miały co opowiadać nauczycielom, kolegom albo koleżankom ze szkoły.
No ja swoje wakacje zaczęłam bardzo źle. Nie polecam szaleć na rolkach, kiedy się dawno nie jeździło, albo w ogóle nie jeździło. Tak tak, miałam kask, ochraniacze .. Powiecie pewnie "ale ciamajda". No przepraszam .. Dawno nie jeździłam na rolkach, z jakieś 5-6 lat, więc efekty są takie, a nie inne ;c
 Na szczęście, tylko nadgarstek złamany, więc jakoś przeżyje. Chyba mogę dalej szaleć ?

Mam nadzieję, ze u was pogoda jest świetna, bo u mnie dzisiaj jakoś deszczowo i pochmurnie..
Jak tam, opaliłyście się ? Ja tylko cały przód, a tył to lepiej nie mówić.. Blady tył jak nic.
Ale znalazłam sposób na przyspieszenie opalenizny akurat w takie gooooorące dni.
POLECAM OLEJ SŁONECZNIKOWY <3

AHA XD

Nie wiem co jeszcze napisać jak wakacje mi mijają.. Może wy coś opowiecie w komentarzach ?
Chętnie przeczytam komentarze :D
Too ja lecę paaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz