niedziela, 21 kwietnia 2013

#78 Gify

Najpierw chcę przeprosić za moją długą nieobecność! Niestety, ale nie miałam internetu i to przez długi czas, a nie miałam jak was o tym poinformować -,- Pisało, że coś się stało z kartą sieciową, ale ja się tam na tym nie znam xD Ważne jest to, że teraz powracam, muszę, wszystko nadrobić. Na początek gify dla was, tak na rekonpensatę. Mam nadzieję, że się podobają. Jutro powinien pojawić się imagin, prawdopodobnie druga część mojego starego poprzedniego imagina, a w poniedziałek już nowy.

~*~

1. [T.I.]: Niall, posprzątaj w mieszkaniu!
Niall: Już się robi!
[T.I.]: Lou, ty też!
Louis:
  2. [T.I.]: A teraz Harry, pokaż wszystkim jak pięknie tańczysz!
Harry:
3. Liam: Louis, przykro mi, skończyły się marchewki..
Lou:
4. Zayn: Harry, Ty nic nie robisz dobrze!
 
 5. *Gdy w radiu leci ulubiony kawałek Hazzy*
 
6. Niall: Harry, jeśli dodasz do siebie 22 i 989, odejmiesz 897, podzielisz to przez 64 i pomnożysz przez 5, to jaki będzie wynik?
Harry:

7. *Kiedy oglądasz koncert One Direction na Youtube*
Hazza:
 Ty:

8. Siedzisz z chłopcami w salonie, nagle wchodzi nagi Harry.
Louis:
9. Niall: Patrz, Harry, jaki ja zwariowany!

10. Niall: Ja wcale nie jem aż tak dużo!
 11. Niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają..

2010

 2012
 12.Niall:
 [T.I.]:
13. Niall nie poszedł z chłopakami na imprezę do klubu..
W domu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz