poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rozdział VII opowiadania "Opportunity of a lifetime" #79

Przepraszam, że wstawiam tu rozdział
do mojego opowiadania, ale nie mam
weny ostatnio na imaginy, 
tylko na te same opowiadanie.
Mam nadzieję, że się nie zezłościcie,
a może nawet wam się spodoba? :D
Opowiadanie:
***
- Co Styles nie podoba ci się? - spytałam z uśmiechem na twarzy.
- Na podstawie czego pisałaś tą piosenkę, czy ty chcesz się mnie pozbyć? - lekko się załamał.
- Ty nie histeryzuj! Miałam koszmar i tak mnie jakoś naszło.
Zaczął się nad tym przez chwilę zastanawiać, po czym wymamrotał przeprosiny.
- Nie ma za co, po prostu kochanie jesteś trochę przewrażliwiony.
- Wiem. - szepnął mi do ucha podchodząc do mnie i obejmując mnie w talii, ucałował mnie w szyję.
- Ehem. - chrząknął Liam. - Gołąbki może troszkę przystopujecie, bo nie jesteście tu sami.
- Masz rację. - zdjęłam z siebie ręce Harrego.
- Jakie gołąbki, chyba raczej Keviny. - Louis spojrzał na niego z morderczym wzrokiem.
Wszyscy wybuchliśmy śmiechem.
- Dobra kochanie, my już będziemy się zbierać.
- Okej. Ludzie zbierajcie się! - krzyknęłam.
- Nie kotku, nie rozumiesz. Tylko TY i JA.
- A gdzie idziemy?
-To niespodzianka. - powiedział, po czym pociągnął mnie w stronę wyjścia. Nie zdążyłam się nawet pożegnać z chłopakami i Nicki. No ale cóż, już trudno. Wyszliśmy z budynku i poszliśmy na parking za
wytwórnię. Wsiedliśmy do czerwonego Audi. Hazza gdy tylko usadowił się na siedzeniu włączył radio i ruszyliśmy w drogę. Przez długi czas wpatrywałam się w okno zastanawiając sie, gdzie mnie zabiera. W końcu nie wytrzymałam.
- Styles?
- Tak? - zerknął na mnie i złapał mnie za rękę.
- Kocham cię. - odwróciłam się nie patrząc na jego twarz.
Gwałtownie zatrzymał samochód. Na chwilę zapadła niezręczna cisza.
- Ja ciebie też kocham. - uśmiechnął się i ucałował mnie w policzek.
Lekko się zarumieniłam. Chyba to dostrzegł, bo zachichotał.
- Kochanie? - zrobiłam szczenięce oczy, wiedząc, że im się nie oprze.
- Co się stało? - spojrzał na mnie ponownie odpalając silnik.
- Wiesz, że jesteś dla mnie bardzo ważny?
- Chyba tak.
- No więc...
- No więc...? - kontynuował.
- Powiesz mi gdzie jedziemy?
- Nie. - uśmiechnął się szeroko, śmiejąc się ze mnie.
- Oj proszę.
- To nie ma sensu, bo zaraz będziemy na miejscu. - powiedział i skręcił w prawo.
Wjechaliśmy na dość duży parking. Precyzyjnie zaparkował i wysiedliśmy z samochodu. Złapał mnie za rękę, po czym posadził na swoich barkach. Lekko się zachwiałam, ale Harry zaraz pomógł mi złapać równowagę. Pokierowaliśmy się w stronę parku znajdującego się obok parkingu. Gdy skręciliśmy w prawy zakręt zauważyłam leżący na trawie koc piknikowy wraz z koszykiem.
- Oto twoja niespodzianka! - powiedział, po czym delikatnie ściągnął mnie ze swoich pleców.
- Oh... kochany jesteś! - ucałowałam go.
Złapał mnie za rękę i usiedliśmy na kocu. Harry otworzył koszyk, po czym wyciągnął z niego dwa talerze i głośnik do swojego Ipada. Podłączył go i włączył rytmiczną muzykę. Po zrobieniu tej czynności włożył na talerze spaghetti.
- Spaghetti na pikniku? - zdziwiłam się.
- To nie jest zwykły piknik, to jest piknik z wyjątkową osobą. - szeroko się uśmiechnął.
Po zjedzeniu dania "przygotowanego" przez Hazzę szybko mi pomógł wstać. po czym zaczęliśmy tańczyć do muzyki umieszczonej na playliście Ipada. Czułam się, jakby nikogo innego wokół nie było, tylko Styles i ja.
~*~
Harry wjechał na podjazd domu mojego i Nicole. Wysiadłam z samochodu, a Styles pojechał na zakupy, bo  wszyscy mieliśmy jeść obiad w naszym mieszkaniu. Chwyciłam za klamkę, ale drzwi były zamknięte. Widocznie Nicki włóczyła się gdzieś jeszcze z chłopakami. No nic. Wyciągnęłam z torebki klucze i weszłam do domu. Rzuciłam torebkę, klucze i weszłam do domu. Rzuciłam torebkę na komodę w przedpokoju, weszłam do salonu.
- Witam skarbie, tęskniłaś?
Zamarłam na widok potwora z mojej przeszłości. W jaki sposób mnie znalazł? Wiem jedno, w tej chwili nie byłam bezpieczna.
_________________________________________________________________________________
Do naszego opowiadania dochodzi nowy bohater!!
Tumblr_mkpaghbkpk1snn9w7o1_500_large

Tumblr_mk10jjnvev1rookgco1_500_large
Denis Belled

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana di Liebster Awards ! Szczegóły: www.imaginyonedirection6969.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń