niedziela, 14 grudnia 2014

Info :D

HEJ, CZEŚĆ I SIEMANO !

To ja, Ada. Pewnie o mnie zapomnieliście, ale never mind
Chciałabym wam ogłosić, że mam tumblr'a, którego dzisiaj założyłam.
Jeżeli chcecie go zobaczyć, zalajkować, skomentować i zaobserwować to macie ! :

http://coolchocolatestuff.tumblr.com

Instagram : 

http://instagram.com/laavender16/ 


--------------------------------------------------------

Ale to nie wszystko ! :) 

Jako, że zbliżają się wielkimi krokami święta .. 
Chciałabym wam życzyć wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku 
Dużo prezentów, szczęśliwej i wspólnej kolacji z rodziną i przyjaciółmi 
Aby wasze zamiłowanie do One Direction i innych zespołów były wieczne .. 
Pijanego sylwestra ! xD 


--------------------------------------------------------
Może jeszcze kiedyś coś tu dodam ..
Miejmy nadzieję, że dodam XD
Ja zmykam, buziaczki ! :*****









1 komentarz:

  1. Hej!
    Ja również życzę Ci Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie i cudownej atmosferze, mnóstwa prezentów i szczęśliwego Nowego Roku :*
    Doma
    P.S. No ja mam nadzieję, że coś tu jeszcze dodasz ;)

    OdpowiedzUsuń