poniedziałek, 16 listopada 2015

Harry (zamówienie)

ZAMÓWIENIE DLA OLIWKI
Hej! Dziękuję za tyle komentarzy. Mam nadzieję, że ci się spodoba.

*****************

Dlaczego odeszłaś? Nie potrafię bez ciebie żyć! Znaczysz dla mnie dużo więcej, niż bym chciał. Kocham cię. Miałem już tysiące złych snów, ale żaden nie był tak straszny, jak twój głos, mówiący, że kocham cię za mało, daję ci za mało, że koniec z nami. Teraz to ciągle jest w moich myślach. Nigdy nie przestanę cię kochać. W mojej wyobraźni trzymamy się za ręce, całujemy się, ale to nigdy nie wróci. Byłaś tak piękna, gdy starałaś się mnie uwieść, zawsze ci się udawało. Chciałbym znowu być tym światłem w twoich oczach. Tak bardzo za tobą tęsknie. Gdy tylko wejdziesz do mojego domu, gdy zobaczysz mnie z potłuczonym szkłem w ręku, tak, to była lampka wina, ale czerwona plama na mojej białej koszuli, którą tak lubiłaś, nie jest winem. Moje serce krwawi. I gdy szeptem powiesz ''Harry, nie'', twoje życzenie się nie spełni, bo będę już martwy. Proszę, wróć do mnie. Dołącz do mnie, chociaż i tak nie będziesz mogła, bo twoje miejsce jest w górze, w niebie, a moje nie. Kocham cię, [T.I.].

1 komentarz: