poniedziałek, 16 listopada 2015

Imaginy z gifami (4)

Hej! Dawno nie dodawałam imaginów z gifami... (Już dzisiaj dodałam imagina. Tamten krótki, to ten długi!)

*****************

1.
***Masz przeprowadzić wywiad z 1D, wchodzisz.***

N: Harry?
H: Zaniemówiłem...

2.
Li: Oto wasz bóg!


3.
Reporter: Louis, czy ciąża Briany jest prawdziwa?

L: Jaka kurwa ciąża?!

4.
Reporter: Niall, czy potrafisz wytrzymać cały tydzień bez telefonu?
N: Czy to wyzwanie?
R: Jeśli tak, to podejmiesz się go?

N: ..................... NIGDY!!!

5.
T.I.: Zayn! Oni mnie podrywają!

H: UCIEKAĆ!!!

N:AAAAAAA!!!

Li: SZYBKO!!!

L: OMG!!!

2 komentarze:

  1. Dopiero zaczęłam czytać twojego bloga i powiem że jest super.
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój, ja tu tylko konkurs wygrałam, administratorką jest Ulenka.

      Usuń