wtorek, 23 lipca 2013

#102 Imagin z Louis'em cz. 4

- co cudownie ? * zapytał Harry wchodząc do pokoju
- [T.I] będzie mieszkała 3 przecznice z tond ! * krzyknął Niall tuląc mnie
- to świetnie ! Idę powiedzieć reszcie ! * krzyknął Harry wybiegając z pokoju Niall'a
Loczek jak to loczek, musiał biegać w samej bieliźnie, a czasami bez .. O.o

Niall i ja jeszcze siedzieliśmy w jego pokoju i rozmawialiśmy.
Poszłam do łazienki, która była na dole.
Usłyszałam krzyki chłopaków :
- Louis nie rozumiesz, że Niall ją kocha, a [T.I] go ? * zapytał Zayn
- nie, nie rozumiem, ja ją kocham ! * krzyknął
- to masz już pecha, bo oni są razem, i ona nie chce do ciebie wrócić ! Spójrz na nich ! Są ze sobą szczęśliwi ! * krzyknął Harry
Ja zaczęłam cicho płakać. Ja już go nie kocham, kocham Niall'a . Jeżeli on tego nie zrozumie, to już nie mój problem . Mógł pomyśleć przed rozstaniem .
Niech znajdzie inną .
Gdy wyszłam z toalety, Niall siedział obok .
- czemu płakałaś ? * zapytał
- bo Lou chce, żebym do niego wróciła, słyszałam to ! *krzyknęłam .
- jak chcesz, mogę z nim pogadać . * powiedział
- a mógłbyś ? * zapytałam
- oczywiście kochanie . * powiedział i pocałował mnie .
Ja poszłam na górę do jego pokoju, zaś Niall rozmawiał z Lou.
- Lou, zrozum, ona kocha mnie. * powiedział
- ona nie wie co mówi ! * krzyknął
- trzeba było pomyśleć przed rozstaniem .
- a ty byś to samo zrobił co ja !
- zrobiłem tak, ale żałuję . W końcu znalazłem dziewczynę  . * oznajmił
- moją dziewczynę . * powiedział Lou
- już nie twoją .
Niall poszedł do pokoju, a Lou siedział na kanapie
- i co ? * zapytałam
- i nic .. * oznajmił
Siedzieliśmy w pokoju tak cały dzień .. On poszedł do kuchni, a ja zasnęłam .
Rano ..
Obudziłam się w łóżku Niall'a, on tylko patrzył się na mnie, leżąc obok mnie
- przepraszam, że zajęłam ci łóżko . * powiedziałam
- nic się nie stało .* powiedział
Ja się jeszcze do niego przytuliłam i zamknęłam oczy, wsłuchując się w jego piękny głos, kiedy śpiewał mi 'Little Things'
Gdy skończył śpiewać pocałował mnie czule. I powiedział :
- musimy się ubrać i coś w końcu zjeść, bo czekam tak 2 godziny . . * oznajmił
- Niall ty żarłoku ! * krzyknęłam
Kiedy skończyliśmy się ubierać, zeszliśmy na dół, a tam siedzieli chłopacy, którzy grali na konsolkach .
- hej wszystkim * powiedział Niall
- cześć zakochańce * powiedział Liam
* Ja się tylko zarumieniłam .
Gdy doszliśmy do kuchni, ja usiadłam na krzesełku przy blacie i popijałam sok.
- to co jemy na śniadanie ? * zapytał
- hmmm, może naleśniki ? * zaproponowałam
- ok . Tylko musisz mi pomóc, bo ja sam nie dam rady ..
Podeszłam do niego i kazałam mu wszystkie składniki wyciągnąć
Gdy zrobiliśmy i zjedliśmy te naleśniki poszliśmy na spacer a potem na zakupy.
Kupiłam sobie tylko spodenki w paski, i koszulkę .
Niall kupił dresy i bluzę . . .
Później poszliśmy na lody. Kiedy je zjedliśmy pożegnaliśmy się, ja poszłam do domu, a on do studia .
Weszłam szybko na twittera i zobaczyłam wpis Louis'a :
'Kocham cię Eleanor' 
'Ja ciebie też Louis'
A mówił, że mnie kocha nadal, kłamca -.-\
W sumie, to też mogę coś napisać, skoro i tak fanki wiedzą, że jestem z Niall'em
'Najlepszy dzień ever, z moim Niall'em, kocham mocno ! <3
po 5 minutach zobaczyłam odpowiedź .
' Też ciebie kocham .. Zgadza się ! '

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Króciutki, przepraszam, brak weny .. .. NIE KRZYCZCIE !

7 komentarzy:

  1. Aww kocham tego imagina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy next a co do imagina to świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do The versalite blogger :D
    Więcej informacji na http://still-the-one-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nominacja do the versatile blogger :)
    więcej informacji na http://one69direction69.blogspot.com/

    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń