sobota, 20 lipca 2013

#101 Imagin z Louis'em cz.3

- chcę, żebyś poszła ze mną jutro * oznajmił Lou
- pewnie ! * odpowiedziałam
Przytuliłam go mocno i pocałowałam czule .
Dzień spędziliśmy na wybieraniu piosenki, którą Lou miał zaśpiewać .
Niestety Lou musiał wracać do domu. Ja zostałam z Holly . Poszłam się umyć i od razu spać

Jutro ~~

- [T.I] ! Wstawaj ! * krzyknął Lou budząc mnie
- co ?
- za kilka godzin casting ! * krzyknął
- już wstaję ! * powiedziałam

Gdy już się ubrałam, wróciła mama i poszła zająć się Holly, a my z Lou pojechaliśmy na casting .
Przez te kilka godzin zastanawiałam się, jakby wyglądało nasze życie jakby on był gwiazdą .
Wiecie, brak prywatności, trasy koncertowe, wywiady, hejty
Gdy byliśmy na miejscu, Lou jeszcze przypominał sobie tekst piosenki .

Po 3 godzinach stania i czekania, Lou wyszedł na scenę .
Louis - jak się nazywasz ?
Lou - Louis Tomlinson
Louis - okej dawaj . * powiedział

http://www.youtube.com/watch?v=ccFs5yxaug4

3 TAK ! WOOOO, wielkie szczęście, Lou od razu przytulił mnie mocno i pocałował.
Wielkie szczęście, teraz trzeba się wziąć do pracy .
To wielkie szczęście dla niego i jego rodziny i również dla mnie .
Później poprzeczki trochę się podniosły, ale było wszystko dobrze, do momentu, gdy musieli wybrać kilku uczestników do dalszych części x factora .
Louis'owi się nie udało.
Gdy wychodził z studia, zawołali go jak i innych i jurorzy powiedzieli, że utworzą 2 zespoły. Tak to Lou poznał nowych przyjaciół.

Gdy doszli już do finału, wszystko poszło świetnie. Ale zajęli jednak 3 miejsce . Ale i tak dobrze, że doszli aż tak daleko.
Louis wrócił na razie do domu na kilka dni.
Zadzwonił dzwonek do drzwi .
- Hej [T.I] * powiedział
- cześć * powiedziałam
- musimy porozmawiać * powiedział .
- dobrze, a o czym ? * zapytałam
- o nas .
- ok
- Słuchaj, jestem ci bardzo wdzięczny, że byłaś przy mnie w dobrych jak i złych chwilach, i że mi towarzyszyłaś na castingu, ale zaczynam nowe, lepsze życie. Przeprowadzam się do Londynu z chłopakami.
I niestety nie mogę pogodzić karierę z miłością mojego życia . * oznajmił
- czyli, że ze mną zrywasz ? * zapytałam
- tak . * powiedział
- skoro byłam miłością twojego życia, to byś nawet spróbował pogodzić karierę ze mną ! * wykrzyczałam
- przepraszam * powiedział i poszedł .
Zamknęłam drzwi i zsunęłam się z nich płacząc i chowając twarz dłońmi .
Przyszła moja mama i zobaczyła, że szlocham .
- co się stało ? * powiedziała
- Lou ze mną zerwał. Powiedział, że nie może pogodzić kariery z miłością .
- Widać, że nie był ciebie wart ! * powiedziała
- ale nie o to chodzi, po prostu bał się spróbować ! I kariera jest teraz dla niego ważniejsza !
Pobiegłam szybko do pokoju i weszłam na internet, by zobaczyć jego zespół, do którego należy ..
- One direction * wpisałam w wyszukiwarkę .
Hmm, wszystko pisało o nich, o x factor o życiu wcześniej . Szybko się dowiedzieli .

3 lata później . . .
Poznałam takiego Niall'a, blondyn, niebieskie oczy i kocha śpiewać .
Wczoraj dostałam od niego sms-a :

Wyjdziemy gdzieś razem jutro o 16 ? xoxo

Jestem taka szczęśliwa ! Zależy mi na nim .
Dochodziła 16, więc poszłam się szykować ..
Gdy skończyłam zadzwonił dzwonek do drzwi . To był on :
- witaj [T.I] * powiedział tuląc mnie
- hej . * odpowiedziałam
- To gdzie chcesz iść ? * zapytał
- nwm, tam gdzie ty chcesz * oznajmiłam
- to chodźmy do kina, mam akurat dwa bilety na komedię * powiedział, wręczając mi jednego biletu
- ok . * powiedziałam
Złapał mnie za rękę i poszliśmy do kina  . Ten wieczór był wspaniały. Gdy musiałam już wracać, on powiedział :
- wiesz [T.I] jesteś dla mnie wyjątkową dziewczyną. Nie jesteś takie jak wszystkie. * powiedział łapiąc mój podbródek i pocałował czule, potem namiętnie
Ja tylko odwzajemniałam jego pocałunki i wtuliłam się w niego .
- kocham cię Niall
- ja ciebie też kocham [T.I]. Chciałabym, żebyś poznała jutro moich przyjaciół . * oznajmił
- to o 17 będę czekała . * powiedziałam i jeszcze raz się w niego wtuliłam .
Nie wiecie jakie to słodkie, że Niall kocha mnie i przyjeżdża do Doncaster specjalnie dla mnie .
To miłe z jego strony .
Ja poszłam do łazienki i umyłam się i pobiegłam do ciepłego łóżka.
Przyglądałam się jeszcze kilka razy na zdjęcia moje i Lou, obok jeszcze były moje i Niall'a .

Rano ~~~
Poczułam wibrację telefonu, był to sms od niego . :)

-Dzień dobry, śpioszku, jak się spało ? 
- dzień dobry, dobrze się spało. Dobrze, że mnie obudziłeś .. :D 
- Przyjadę po ciebie za 10 piąta . ok ? xoxo
- ok . * odpisałam

Wreszcie dzięki niemu, zapomniałam o Niall'u.
Tyle lat zastanawiałam się, czy byłam zbyt upierdliwa dla Lou, że ze mną zerwał .
Była 13, więc się szybko ubrałam w spodenki , luźną koszulkę i vansy.
Zjadłam śniadanie i jeszcze trochę oglądałam filmy.
Zadzwonił dzwonek . To pewnie Niall
- hej babe . * powiedział
- cześć * odpowiedziałam i pocałowałam go w policzek .
- jedziemy ? * zapytał
- tak !

Gdy byliśmy w połowie drogi . . .
- Niall, a jak oni mnie nie polubią ? * zapytałam
- polubią cię ! Mówiłem im o tobie i powiedzieli, że wydajesz się miłą osobą .
ja się tylko zarumieniłam . . .
Gdy byliśmy już pod ich domem w Londynie, przywitali mnie .
- hej, to pewnie [T.I] * powiedział mulat
- cześć, miło was poznać .
- nam też miło * wtrącił się loczkowaty popychając mulata
- Jestem Liam, to jest Zayn, a to Harry, a tam Louis * powiedział Liam
- [T.I] ? * zapytał Lou
- Louis ?
- to na prawdę ty
- tak, to ja . * oznajmiłam
- to wy się znacie ? * zapytał Harry
- byliśmy przyjaciółmi . * powiedziałam chowając smutną minę .
- zapraszam do środka * powiedział Niall .
Każdy mi pokazał szczegóły domu i swoich pokoi. Ostatni był Niall'a
- a więc kochanie skąd znasz Lou ? * zapytał tuląc mnie
- on był kiedyś moim chłopakiem, ale jak wy zajęliście 3 miejsce, zerwał ze mną, bo nie mógł pogodzić kariery ze mną. Ale nie mów, że to samo z nami będzie ? * powiedziałam
- rozumiem. Nie zerwę z tobą, ja cię mocno kocham, a ty mnie i to się liczy, niż przeszłość.
Nic nie powiedziałam, tylko się do niego wtuliłam .
- mam dla ciebie niespodziankę kochanie * powiedziałam
- jaką ? * zapytał
- wiesz, trochę mi było ciebie szkoda, że tyle trudu sobie robiłeś przyjeżdżając tyle godzin do Doncaster, i postanawiam wprowadzić się do Londynu. Mam już wykupione mieszkanie w bloku, jest 3 przecznicę stąd. * oznajmiłam
- TO CUDOWNIE ! * krzyknął uradowany ..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, przepraszam, nie krzyczcie ! Miał być wesoły z Lou, ale tak jakoś wyszło. Trochę skrócałam kilka wydarzeń, po to by was nie zanudzić na śmierć . Komentujcie, czy wam się podoba ;)

7 komentarzy:

  1. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Award in The Versatile Blogger Award.Szczegóły na moim blogu http://directionerforeverrr.blogspot.com/2013/07/liebster-award-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award & The Versatile Blogger Award. Informacje otrzymasz tutaj: http://my-river-of-dreams.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dzięki nialowie zapomniała o nialu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dzięki nialowi zapomniała o nialu

    OdpowiedzUsuń
  6. super !!!!!!!!!!!!! <3 :D

    OdpowiedzUsuń