czwartek, 25 lipca 2013

#103 Imagin z Louis'em cz. 5 KONIEC

Noo to ostatnia część tego imagina .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'Najlepszy dzień ever, z moim Niall'em, kocham mocno ! <3
po 5 minutach zobaczyłam odpowiedź .
' Też ciebie kocham .. Zgadza się ! '

Kiedy wyszłam z twitter'a siedziałam jeszcze na youtube, facebook'u i innych stronach.
Potem poszłam zrobić sobie kolację, dopiero było po 22 .
Gdy powoli kończyłam jeść kolację, zastanawiałam się, czy dobrze słyszałam, że Lou nadal mnie kocha. To przecież nie możliwe, on jest z Eleanor .. Stracił mnie, mógł to kilka razy przemyśleć, zanim ze mną zerwał . .
Jestem teraz z Niall'em i jest mi dobrze z nim.
Pozmywałam naczynia i schowałam resztę produktów do lodówki.
Gdy skończyłam tą czynność, poszłam wolnym krokiem do swojej sypialni. Nie przypominała tej co w Doncaster .
Mama mówiła, że nie ważne ile ma się lat a ile ma ta druga osoba .. Ważne, że się osoby kochają na wzajem .. Jestem tylko starsza o 2 miesiące od Niall'a . To nic złego .

Rano . . .
Obudziło mnie brzdąkanie strun gitary, otworzyłam swoje powieki. Tak, to był Niall .
- dzień dobry kochanie :) * powiedział odkładając gitarę i całując mnie w czoło .
- cześć, jak tu wszedłeś ? * zapytałam
- zapomniałaś zamknąć drzwi . . * powiedział .
Ja tylko się do niego przytuliłam i pocałowałam jego policzek .
- co dziś robimy ? * zapytałam
- hmm ... Jedziemy na wakacje ! * powiedział
- ale przecież jest dopiero wiosna ! * krzyknęłam
- jest czerwiec kochanie .. popatrz na kalendarz .. * oznajmił
A no tak jest już czerwiec. W ogóle przestałam liczyć dni
Niall został w sypialni, a ja poszłam się ubrać . .
Gdy czesałam swoje blond długie włosy, wsłuchiwałam się w gitarę, tak wtedy on pobrzdąkiwał w nią swoimi opuszkami palców .
Ubrałam się tak :
(zamiast tych butów to będą czarne vansy)

Gdy skończyłam się ubierać, uczesać i umyć, poszłam z nim do kuchni, bo przecież on tu nie po to przyszedł, żeby oznajmić że jedziemy razem na wakacje .
- co chcesz na śniadanie ? * powiedziałam
- hmm. to co ty zjesz, to ja też . * oznajmił
- to płatki . * powiedziałam .
- Yaaay ! * krzyknął
Ja się tylko zaśmiałam . . . .
Gdy zjedliśmy śniadanie, poszłam się szybko pakować, bo jak widać, Niall miał już swoje walizki spakowane, które stały przy drzwiach wyjściowych .
Mamy zamiar polecieć do Włoch . . .
Mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze i że to będą najlepsze wakacje, zwłaszcza z nim ...
4 lata później . . .
- i to właśnie w wakacje tata ci się oświadczył ? * zapytała
- tak Suzanne . * odpowiedziałam 4 letniej córce.
- a gdzie tata ? * zapytała druga córka Vanessa
- tata jest właśnie w trasie koncertowej . . .
One direction nadal jest. Chociaż znowu muszę zostawać czasami z dziećmi sama . To i tak jest nam dobrze. Nie mam wątpliwości do jego pracy .
- WRÓCIŁEM ! * krzyknął Niall zamykając drzwi .
- tatuś ! * krzyknęły razem dziewczynki
- cześć .. * powiedział Niall tuląc je .
- miałeś wrócić dopiero za 5 miesięcy ! * powiedziała Vanessa
- a co nie cieszysz się, że wróciłem wcześniej ? * zapytał
- nie no cieszę się, i to bardzo ! * krzyknęła. .
- tak my też się cieszymy .. * powiedziałam
- jak to wy, czy ja o czymś nie wiem ? * zapytał całując mnie .
- no bo właśnie miałam ci powiedzieć dopiero po powrocie, że będziemy mieli synka .. * oznajmiłam ..
- to wspaniale ! * krzyknął Niall tuląc się .
- będziemy mieli braciszka ! * krzyknęły .
* Przepraszam, że króciutki, znowu brak weny, lecz od wieczora biorę się za imagina z Liam'em .

8 komentarzy:

  1. omommomomomo *-*
    kocham to <3
    czekam na Liasia ! <33
    @and_disappear

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koniec taki słodki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne ! Córka ma na imię jak mama ! Heh ! ;) The end !

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorszy imagin jaki czytałam przecież miał byc o Lou...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już przestań ;) często są takie imaginy ;)

      Usuń
    2. Może najgorszy nie , ale miał być o Lou ;/

      Usuń
  5. piękne oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. ty jesteś rozumna miał być z LOU

    OdpowiedzUsuń