środa, 2 września 2015

Wybierzcie sobie :D

Cześć! Jakoś przetrwałam ten pierwszy dzień roku szkolnego, więc teraz mogę wam dać imagina, którego stworzyłam już dość dawno. Zapraszam na imagina na podstawie piosenki Fool's Gold.

°°°°°°°°°°°

Gdybym był wroną na drucie, ty byłabyś cudownym rozproszeniem światła. Lub gdybym był łodzią na morzu, ty byłabyś spokojną falą. Zawsze spokojną. Niestety wiem, że w moim sercu nie jesteś gwiazdą, która w nim zostanie. Ale ja jeszcze nie skończyłem się w tobie zakochiwać, a ty odchodzisz. Wiem, że byłem cholernie nierozważny. Pewnie nawet głupi. Bo w moim sercu jesteś ruchomym elementem, który porusza się w przeciwną stronę, niż reszta, niszcząc mnie od środka. I choć doskonale wiem, że twoja miłość nie jest prawdziwa, nadal zakochuję się w tobie. Pozwoliłem ci się wykorzystywać od pierwszego dnia naszej znajomości. Wykorzystywałaś zresztą każdego. Każdego, który kochał cię tak mocno jak ja. Jednak jakimś cudem nie żałuję, że zakochałem się właśnie w tobie. Teraz, gdy odeszłaś, moje serce jest bezużyteczne. Zniszczyłaś je swoimi zniewalającymi oczami, cudownymi ustami i niesamowitymi pocałunkami, a także wieloma innymi rzeczami, które tworzą ciebie. Już postanowiłem, co zrobię. Po prostu popełnię samobójstwo, bo to lepsze od błagania cię, żebyś wróciła do mnie. Zatem oto właśnie w tej chwili unoszę nóż nad swoim sercem, które mocno łomocze w mojej piersi, jakby wiedziało, co chcę zrobić, ale nie chciało tego. Opuszczam nóż, które trafia mnie prosto w serce, zaś te wydaje ostatnie, przepełnione bólem, uderzenie dla [T.I.] [T.N.]. Dla Fałszywego Złota.

1 komentarz: