czwartek, 27 sierpnia 2015

Neewsy !

Witam !

5 sierpnia dostałam maila od Uli ~ autorki tego bloga. Dopiero dzisiaj go zobaczyłam bo postanowiłam wejść na pocztę .. Napisała, że przeprasza za nieobecność i oznajmiła, że chciałaby zrobić sobie przerwę od bloga z powodu braku weny. Nie usunę jej z bloga, bo wierzę, że wróci z masą pomysłów na imaginy. Znam to uczucie, bo doświadczyłam tego. Wspomniała również o konkursie co był, w którym wygrała Alina. Poprosiła mnie abym zdecydowała czy zostanie czy nie.
POSTANAWIAM, ŻE:
Alina Blog zostaje na tym blogu i będzie pisała wspaniałe imaginy i mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej.
Od razu chciałabym przeprosić za moją nieobecność ale zbliża się szkoła i mam sporo rzeczy na głowie, zapewne tak jak wy ;/ Chciałabym również oznajmić, że zgłosiłam się na autorkę innego bloga z scenariuszami z koreańskimi zespołami. Jeżeli się dostanę, moja obecność może się zmniejszyć na tym blogu. Wiecie, że trudno mi jest cokolwiek pisać na tym blogu bo już od sporego czasu nie jestem fanką One Direction i zaczęłam słuchać innych zagranicznych zespołów. Nie bądźcie na mnie złe ;c Nie odchodzę z tego bloga. Będę pisać dla was jakieś imaginy lecz z umiarem.

No to chyba wszystko co chciałam wam zakomunikować
Do zobaczenia

1 komentarz:

  1. O matko! Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń