sobota, 2 lutego 2013

#55 Liam cz.2

Na komodzie znalazłaś karteczkę:
"(t.i)!
Przepraszamy że się nie pożegnaliśmy ale nie chcieliśmy cię budzić o 3 w nocy. Wracamy za 5 dni!

Niall,Louis,Liam,Zayn i Harry."

Od razu napisałaś do Liama sms a że jeśli ma czas to żeby wszedł na skype.
Po chwili odpisal iż już wchodzi. Szybko włączyłaś komputer i gdy tylko zobaczyłaś jego twarz wykrzyknęłaś:
-Cześć kochanie!
-Cześć.-odpowiedzial.
-Jak tam?
-Fajnie tylko szkoda że ciebie z nami nie ma.
-Mi też jest szkoda.-uśmiechnęłaś się.-Przeczytałam wasz list. Czemu mnie nie obudziliście?
-No wiesz...myśleliśmy że...
-Że się wkurzysz że cie obudziliśmy.-dokończył Niall przegryzając chipsa.
-Oo. Hej Niall!
-Siemka (t.i)!
-Radzisz sobie jakoś?-zapytał troskliwie Liam.
-Tak.
-Jeszcze tylko 4 dni.
-Wiem.
-Chłopcy zaraz wchodzicie!-usłyszałaś jakiś męski głos.
-Okej.-odpowiedział Liam odwracając głowę.
-Przepraszam kotku. Muszę kończyć.
-To paaa. Będziesz jeszcze dziś?-zapytałaś.
-Będziemy wieczorem. Pamiętaj że cie kocham.-oznajmił.
-Ja ciebie też.-odpowiedziałaś i zakończyłaś rozmowę.
"Jeszcze tylko 4 dni. Wytrzymam.Wytrzymam"-powtarzałaś w myśli chodząc po pokoju.
Wieczorem ponownie włączyłaś skypa jednak Liama nie było. Zadzwoniłaś do niego ale nie odbierał. Żaden z chłopców nie odbierał. Rozpłakałaś się i położyłaś się na łóżku. Po chwili już spałaś. Miałaś koszmary że chłopakom coś się stało,że mieli wypadek. Dlatego wieczorem ich nie było....

4 komentarze:

  1. Koniec bardzo tajemniczy ! Nie mogę się doczekać kolejnej części !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekac kolejnej częśći!! Jestem bardzo ciekawa co dalej będzie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam twojego bloga do Liebster Awards więcej informacji u mnie na blogu http://imaginy-o-one-direction12.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie zrobisz o mnie i lou
    PS:nazywam się Werka

    OdpowiedzUsuń