niedziela, 29 grudnia 2013

Liam

Heeey, dzisiaj dodaję imagina z Liam'em ! 
Mam nadzieję, że wam się spodoba. 
-----------------------------------------------
Drogi Liam'ie ...
Piszę do ciebie list, ponieważ chcę, żebyś wiedział ..
Jak bardzo cię kocham ..
Jak bardzo ciebie potrzebuję . . .
Jak bardzo na tobie mi zależy. .
Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham, nie możesz sobie tego wyobrazić. 
Lecz coś między nami stanęło . Danielle. Weszła w nasze życie po tym, jak ogłosiłeś, że jesteśmy parą.
Te ciągłe późne powroty od niej, tłumaczyłeś mi, że to twoja przyjaciółka i że chcesz z nią spędzić czas. Spędzić czas z nią, niż ze mną . 
Pamiętasz co obiecałeś ? Obiecałeś, że mnie nie zostawisz, że będziemy żyli długo i szczęśliwie, z dziećmi .
Ale nie spełniłeś swojej obietnicy. Piękna, wysoka brunetka zaproponowała ci coś, czego nigdy nie będziesz żałował .. Lepsze życie. 
W czym słabsza jestem od niej ? Wszystkie noce nieprzespane po rozstaniu, wszystkie noce przepłakane. 
Myślisz pewnie, że zapomnę, że ułożę sobie życie na nowo, z kimś lepszym niż ty. 
Mylisz się . Ty jesteś dla mnie jedynym chłopakiem, którego nadal kocham. 
Nie mogę sobie wybaczyć. Ciągle myślałam, co zrobiłam złego, że zakończyłeś nasz wspólny roździał i zacząłeś nowy z osobą taką jak Danielle. 
Tobie udało się zapomnieć o mnie . A mi nie . 

Pamiętasz tego dnia, kiedy miał być dla nas wyjątkowym ? A stał się najgorszym . 
Miałam ci powiedzieć, że jestem z tobą w ciąży. A ty, wparowałeś do domu i pobiegłeś do naszej sypialni zabrać wszystkie swoje rzeczy . 
Ja stałam i patrzyłam jak odchodziłeś. Na koniec odpowiedziałeś : 'żegnaj [T.I]'
Poczułam ukłucie w sercu. Lecz postanowiłam później się podnieść, i żyć na nowo, z naszym owocem miłości. Kilka miesięcy później poszłam do lekarza. 
Lekarz powiedział, że to będzie córeczka . Nazwałam ją True . 
Więc postanowiłam później oświadczyć directioners na twitterze, że jestem w ciąży. 
Później, kiedy weszłam jeszcze raz na twittera, przeczytałam dużo komentarzy pozytywnych jak i negatywnych, na temat mnie i dziecka. 

Uświadomiłam sobie, że dam radę, bez ciebie. Postanowiłam ciebie nie informować o ciąży, bo i tak ciebie to by nie interesowało. Pewnie byś olał dziecko i żył ze swoją Danielle. 

Kilka miesięcy później urodziłam śliczną córeczkę .. Była tak podobna do ciebie. Były drobne komplikacje, lecz nie miałam cesarki. 4 godziny męczarni sprawiło, że stałam się najszczęśliwszą matką na świecie. Mówiłeś mi kiedyś, że chcesz mieć dziecko, albo dwójkę dzieci. 
Mówisz i masz. Twoja córeczka będzie cię kochała, Danielle również .
Pewnie się teraz zastanawiasz, dlaczego Danielle ? Co ona ma z dzieckiem wspólnego ? 
Otóż, postanowiłam skończyć tą męczarnię. Nie mogłam już znieść, że nie ma ciebie w moim życiu. 

Proszę, zaopiekujcie się nią. Niech Danielle ją pokocha jak swoje dziecko. 
Ja będę się tobą i nią opiekować, ale nie ciałem, tylko duchem. Będę codziennie spoglądała na was od góry. . . 

Twoja oddana, [T.I] 

perspektywa Liam'a
Kiedy to przeczytałem, oczy mi się zaszkliły. . [T.I] postanowiła popełnić samobójstwo.
To wszystko moja wina . . Też planuję się zabić, lecz coś mi nie pozwala .. Raczej osoba, która trzyma mnie przy życiu, nasz owoc miłości . Nasza kochana True .
Kocham Danielle .
Kiedy skończyłem czytać cały list, zobaczyłem przy drzwiach torbę i wózek dziecięcy .
Czy to jakiś żart ? * pomyślałem .
Danielle spała jeszcze, po ciężkim treningu.
Ja podbiegłem do drzwi i wziąłem zwinnym ruchem torbę, i wjechałem wózkiem do salonu.
Odkryłem dziecko kocykiem, a tam ukazało mi się moje ukochane dziecko.
Zobaczyłem, że obok leżały zdjęcia . To nie były zwykłe zdjęcia. Na tych zdjęciach były 2 osoby.
Para, która kochała się nawzajem, była szczęśliwa. Jeszcze leżało zdjęcie usg True.
- Obiecuję [T.I], zajmę się córeczką z Danielle * powiedziałem patrząc na niebo przez okno. - kiedyś, jak będzie duża, powiem jej o tobie, powiem jej prawdę. * dodałem


------------------------
Wiem, że krótki, wiem, że denny. Ale coś muszę dodać.
Przepraszam za wszystkie błędy, jeżeli je znajdziecie, czytając.
Ja lecę spać, papa ! <3



4 komentarze:

  1. Cudo :* Po prostu cudo :* Szkoda, że taki krótki :\ Trudno... Ale cudowny :* Czekam na next Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod 4 częścią ''Horroru'' bardzo Cię skrytykowałam, za co przepraszam, bo tym imaginem pokazałaś że umiesz pisać bardzo dobrze.
    Jest poprawny stylistycznie, nie ma błędów..
    Tylko tak dalej. : )
    Widać, że jak się przykładasz, to stać cię na sukcesy. Super.
    Wzruszyłam się czytając to i mam nadzieję, że będziesz pisać tak dobrze już cały czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przepraszać, wybaczam ci. :) Wiesz co, czasami odrobinę krytyki nie zaszkodzi, bo wtedy wiesz, od czego bardziej oczekują czytelnicy i wtedy później możesz pokazać, że to zmieniłaś na lepsze :) Dzięki :)

      Usuń
  3. Dziewczyno ale ty masz talent
    śledzę twój blog od niedawna
    trafiłam na nie go gdy szukałam imaginów z gifami i tak po kolei je oglądałam od początku
    po prost super

    OdpowiedzUsuń