środa, 25 grudnia 2013

Wiadomości #6 Plany na 2014 ?

Hahhaha, Merry Christmas, and happy new year !
Louis wszystkiego dobrego, chociaż wczoraj były twoje urodziny, ale ..
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !

Chciałabym was poinformować, że może w tym roku, albo w 2014 na początku stycznia utworzę mój blog, w którym będę pisała co robię, poradniki, też imaginy o 1D,
Z tego bloga nie odchodzę. Wczoraj Don't let me dodała notkę, że wraca na blog. Dla mnie to trochę intrygujące, bo nie poinformowała nikogo, że jej nie będzie. Wooow, nie chcę się narzucać, tak ?
Ale moim zdaniem każda blogerka, informuje, że odchodzi na jakiś czas i prosi inne adminki bloga, żeby się zajęły nim. Nie chcę się narzucać, i nie obchodzi mnie co ona robiła przez ten czas. A tu nagle ? Boom ! 'Wracam na bloga'

- Jak ja się z tym czuję ?
Super, że wróciła, może coś doda.
Nie chodzi mi o to, że jest mi już trudno pisać posty dla was.
Po prostu coś doda w końcu po kilku miesiącach .

Don't let me, jeżeli to czytasz, nie bierz tego tak bardzo do siebie, po prostu pewnie każdy myślał, że odeszłaś. A ty tak po prostu poszłaś sobie bez słowa.
Czułam się trochę smutna, że zostawiłaś mnie tak po prostu na ten czas.
Jeżeli chcesz pisać imaginy, to spoko, ale następnym razem poinformuj mnie, że cię nie będzie.
Pewnie nie wiesz, albo wiesz, że Zuzia na razie odeszła z powodu braku weny, i teraz ja jestem tak jakby 'kapitanem' tego bloga, bo ona powierzyła mi swoje stanowisko .
Mam nadzieję, że to się więcej nie powtórzy. Nie chodzi mi o to, że jestem na ciebie wkurzona czy coś, ale tak nas zaskoczyłaś ..

No więc co z tym blogiem . .
Tak jak już pisałam powyżej .
Nie odchodzę z ekipy tego bloga.
Mój nowy blog będzie na podstawie mojego tumblr'a .

Kiedy wchodziłam komentarze oczekujące na moderację, czy jakoś tak.
Pisali niektórzy, czy Don't let me doda kolejne części z horroru : Liu i Louis
Ona nie będzie dokańczała tego imagina. Ja go zaczęłam i ja go skończę . Po prostu nie lubię, jak ktoś dokańcza mój imagin, nie wiedząc, co potem i jak. Widziałam takiego bloga, w którym były 2 adminki i jedna pisała imagina kilku częściowego i napisała później, że odchodzi na 2-5 dni, i kiedy ona wróciła na bloga, zauważyła, że ta druga adminka dodała kolejne części jej imagina. Ta adminka tak się wkurzyła, kiedy czytała drugiej adminki te części, w ogóle nie pasowały do poprzednich zdarzeń, wymyśliła sobie inne zakończenie. SZOK.
Wywaliła ją z ekipy i pousuwała jej wszystkie posty i te części imagina .
Więc morał tej historii jest krótki i niektórym znany, że 'wtrącanie' się w innej adminki pisanie imagina jest bezczelne i zarazem nie umyślne .
Więc proszę was, nie piszcie do niej pod postami : czy doda kolejne części z mojej serii Horror .

Więc to tyle, do zobaczenia :)
Peace yo !


3 komentarze:

  1. Jak zalożysz bloga koniecznie podaj linka. Jej nasz BooBear miał wczoraj urodzinki, miałam na nadgarstku napisane jego imię. Co do powrotu Don't let me ... nie chcę nikogo obrażać ... też bym się trochę 'martwiła' bo ktoś odchodzi, zostajecie we dwie i nagle się okazuje, że jesteś sama - miałam tak kiedyś więc rozumiem twoje obawy. Na szczęście Don't let me wróciła. Ci co prosili Don't let me o kontynuację imagina z Liu i Lou ( który jest prześwietny) mylą autorów. Ktoś już proponował, abyście się podpisywały pod swoimi postami, jednak moim zdaniem to zbędnę wystarczy tylko spojrzeć na 'autor:' i tam pisze czyjego autora jest wpis. Długi ten komentarz o.O
    imaginy-1d-oliwia.blogspot.com
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałaś horror do 2 części? Dokończysz go teraz, czy skoro Don't Let Me już do zrobiła będziesz pisała nowe imaginy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ty nadal nie rozumiesz. Horror z Louis'em i Liu to mój imagin, więc ja go piszę, a nie ona. Ona pisze swoje imaginy, a ja swoje.

      Usuń