niedziela, 7 września 2014

LIBSTER AWARDS III!!!

Nawet nie wiecie jak ja się teraz cieszę!!! Normalnie jakby szkołę zamknęli xD Bardzo dziękuję za nominacje od Lizzie Marzycielki 

Pytania:
1. Jakie masz przezwisko ?
Każdy mówi do mnie inaczej, ale najczęściej po imieniu
2. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Kariera muzyczna, ale wcześnie może się przeprowadzę do Anglii, takie tam marzenia :D
3. Którego z chłopaków z 1D najbardziej lubisz ?
Lopis <3
4. W jakich fandomach jesteś ?
Ditectioner i Swifti
5. Czy tak jak ja, kochasz Dawida Kwiatkowskiego ?
Niestety, Nie
6. Jaki jest Twój ulubiony kraj ?
Anglia i Irlandia
7. Jakie jest Twoje hobby ?
Pisanie imaginów i czytanie imaginów, fanfiction, książek

Tylko tyle pytań dostałam.  Nikogo nie nominuję, bo nie mam kogo, a nie chce szukać 11 blogów na siłę. Dalej czekam na pozostałe 3 komentarze na 4 rozdział :) przepraszam za błędy, ale wstawiam z telefonu. Do napisania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz