wtorek, 16 września 2014

Love Story V

-Czujesz się wtedy jak byś był wypełniony magicznym pyłem.
Czyli że ja jestem zakochana? No w sumie.... Zawsze się cieszę na spotkanie go... Przy nim się uśmiecham...
 Niestety jak to bywa chwilę rozmyślań ktoś mi przerwał.Poprawka coś, a mianowicie deszcz.
-Szlag!!!-krzyknęłam wstając gwałtownie z ławki.- Czemu tu ciągle pada??-Blondyn skomentował to wybuchając salwą śmiechu.
-Co?
-Nic tylko dziwnie patrzeć na piękną królewnę, przeklinającą deszcz. Mimo ze jest księżniczką Anglii od osiemnastu lat i wie że tu ciągle pada.-kontynuował rozbawiony blondyn.
-Nie wiem jak można lubić deszcz.
-Pokarzę Ci.-wyciągnął do mnie rękę, a ja bez wahanie ją wzięłam.
(piosenka: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fCa8pxUtN1s  nie waż się nie właczyć!!)
-Take my hand, take a breath (weź moją rękę, głęboki oddech)- zaczął śpiewać i stwierdzam że tak z bliska, to gdyby mnie nie trzymał to już bym leżała na ten dźwięk.
-Pull me close and take one step (przyciągnij mnie bliżej i zrób jeden krok)-Przyciągnął mnie do siebie i nie zważając na deszcze zaczął tańczyć.
-Keep your eyes locked on mine (zatrzymaj wzrok na mnie)
And let the music be your guide (i pozwól muzyce prowadzić)
-Ale tu niema żadnej muzyki..
-Ciiii... Nie psuj tego.-powiedział z uśmiechem, obracając mnie wokół mojej osi. Położył mojąrękę na swoim ramieniu, a drugą ujął w swoją dłoń. Jego druga ręka powędrowała na twoją talię.
-Won't you promise me (Czy mi obiecasz?)
 We'll keep dancing wherever we go next (że będziemy dalej tańczyć gdziekolwiek pójdziemy)
It's like catching lightning (To jak łapanie błyskawicy)
the chances of finding (szansa znalezienia)
someone like you (kogoś takiego jak ty) - Niall, trzymaj mnie mocno bo mdleję!!!Tańczyliśmy powoli wpatrzeni w siebie. Moje nogi same porusząły się w rytm walca. To był nasz taniec. Tylko nasz.
-It's one in a million, the chances of feeling the way we do (Jest szansa jedna na milion, że poczujemy, to co teraz)
And with every step together, we just keep on getting better (I z każdym wspólnym krokiem my tylko staramy się lepiej)
So can I have this dance (więc mogę mieć ten taniec)
Can I have this dance (mogę mieć ten taniec
Take my hand, I'll take the lead (Weź moją rękę, ja cię poprowadzę)
And every turn we'll be safe with me (I za każdym razem będziesz bezpieczna ze mną)
Don't be afraid, afraid to fall (Nie bój się upadku wiesz że cię złapię)
You know I'll catch you through it all (znam cię na wylot nie możesz nas rozdzielić) -Jakby ktoś się teraz mnie zapytał: Dlaczego tańczę z Niallem? odpowiedź była by bardzo prosta: jest po mi po prostu cholernie dobrze w jego ramionach.
-And you can't keep us apart (Nawet tysiące mil nie mogą nas rozdzielić)

'Cause my heart is wherever you are (Ponieważ moje serce gdziekolwiek jesteś)
It's like catching lightning the chances of finding (To jak łapanie błyskawicy szansa znalezienia)

someone like you (Kogoś takiego jak ty)

It's one in a million, the chances of feeling the way we do (Jest jedna na milion szansa, że poczujemy to co teraz)

And with every step together, we just keep on getting
better (I z każdym wspólnym krokiem my tylko staramy się lepiej)
So can I have this dance (Więc mogę mieć ten taniec)
Can I have this dance (mogę mieć ten taniec) -Teraz nie przeszkadzał mi już nawet deszcz. Możliwe że była to po prostu pierwsza, lepsza piosenka, która mu wpadła do głowy. Chociaż możliwe jest też to że tekst nie był tak zupełnie przypadkowy. Można przecież pomarzyć...
-Oh no mountains too high and no, oceans too wide (Góry nie są na tyle wysoki ocean za szeroki)

'Cause together or not, our dance won't stop (Ponieważ razem czy nie nasz taniec się nie skończy) -Niall odchylił mnie do tyłu, tak że moje włosy prawie dotknęły ziemi. Normalnie bałabym się że się przewrócę, ale wiedziałam że Niall mnie nie puści. Już nigdy. Tak dla odmiany może ja pośpiewam?
-Let it rain, let it pour (Niech pada, niech leje)-Niall skwitował ten wers śmiechem. Jakoś często pojawia się tu jego imię...

-What we have is worth fighting for (To co mamy jest warte walki)
You know I believe, that we were meant to be (Wiesz ja wierzę że byliśmy sobie przeznaczeni)

-It's like catching lightning the chances of finding (To jak łapanie błyskawicy szansa znalezienia) -Chłopak zaczął śpiewać refren, a ja dołączyłam do niego i stwierdzam że nasze głosy razem brzmią pięknie. Ta wiem że nie słyszę swojego głosu.... Ale za to wyobraźnia mi działa, a przy tym blondynie nawet za bardzo..
-someone like you (Kogoś takiego jak ty)
It's one in a million, the chances of feeling the way
we do  (Jest jedna na milion szansa, że poczujemy to co teraz)
And with every step together, we just keep on getting
better (I z każdym wspólnym krokiem my tylko staramy się lepiej)
So can I have this dance (Więc mogę mieć ten taniec)
Can I have this dance (mogę mieć ten taniec)
Can I have this dance  (mogę mieć ten taniec)-Powoli zatrzymaliśmy się, zapatrzeni w siebie nie zwróciliśmy uwagi na lejący się z nieba deszcz. Kiedy zdałam sobie sprawę z tego że jesteśmy bardzo, ale to bardzo blisko siebie, Niall przyłożył delikatnie swoje wargi do moich. Jeśli kiedykolwiek wyobrażałam sobie pierwszy pocałunek, to nie było idealniejszej osoby niż Niall. Mimo że nigdy wcześniej się nie całowałam, po prostu poczułam jak to robić. Delikatnie muskaliśmy swoje wargi, odpływając w zupełnie inny świat. Wasz świat.
-ROSALIE!!!-odskoczyłam natychmiast od chłopaka, żałując że nie dano nam więcej czasu. Odwróciłam głowę w stronę głosu i.... Cholera.. Zobaczyłam mojego ojca, dawno tak szybko nie pędził.
-ROSALIE AMELIO SING-LANCASTER!!!!-wzdrygnęłam się, dawno nie był tak wkurzony....-Dziecko drogie! Ty masz narzeczonego!! Co ty w ogóle (zwróćcie uwagę na to że użył poprawnej formy gramatycznej) robisz na dworze!! Jesteś chora!! Co ty robisz tu z tym śmieciem.-nagle poczułaś że nie możesz pozwolić my dalej krzyczeć.
-Nie nazywaj go tak!! Mam prawo robić co chcę!!
-Nie nie masz!! Masz się słuchać mnie, a ja mówię że masz wracać do pokoju i nie wyjdziesz do ślubu!!!
-Ale tato....
-Bez dyskusji!!!! A z tym młodzieńcem jeszcze sobie porozmawiam!!
-Nie proszę!!!
 -Zabrać ją!-dwóch ochroniarzy chwyciło Cię za ręce i mimo sprzeciwów zaciągnęło do pałacu. Widziałaś jeszcze bezradne i smutne spojrzenie Nialla. Nie mógł nic zrobić.... Od razu podbiegłaś do okna, aby zobaczyć tylko krzyczącego Ojca i oddalającą się blond czuprynę. Gwardziści zawlekli Cię do twojej komnaty. Zamknęli ją na klucz, zapewne na polecenie Króla. Ale jeśli tata myśli że nie spotkam się więcej z Niallem, to myślę że mnie nie docenia...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak jakoś krótko wyszło ;(
Musiałam urwać w odpowiednim miejscu, aby zwiększyć emocje...Proszę nie bijcie!!!
 Nie podnoszę liczby komentarzy ale mam do was prośbę podpisujcie się pod komentarzami, bo potem nie wiem komu mam dziękować z opinie.
20 komentarzy=Love Story VI i wielki uśmiech na mojej twarzy ;D

19 komentarzy:

  1. Tu taj taki romantyzm i ojciec w stylu "WEJŚCIE SMOKA !!!" Nie no nie wyrobie, uwielbiam twoje imaginy, masz talent, czekam na next
    ~Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,genialny.Mam nadzieje.że wszystko dobrze się skończy.~~Pani Stylinson

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny imagin -Mania

    OdpowiedzUsuń
  4. Wogóle się tego nie spodziwałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy.genialny.Wow.matko

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga! Piszesz genialnego bloga i po prostu wkurza mnie to, ze tak malo osob chce "dobic" do 20. Blagam ciebie czy moglabys obnizyc minimum do 15 chociazby, prosze tak na nastepny raz! Wtedy bedzie latwiej nam (czytelniczkom) wywolac usmiech na twojej twarzy! Uwielbiam rozweselac ludzi wiec prosze zmniejsz to minimum. ;)
    Pozdrosy od Wery

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! ;) czkam na next!~ Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne i to wejscie ojca! Dosko nastepny prosze. ;)~ Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kocham kocham... Ten imagin jest boski *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna cześć dopiero zaczęłam czytać i naprawdę masz talent . Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. dawaj szybko next , uwielbiam to ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym opowiadaniu tak jak w tym blogu xD
    proszę dawaj nexta jak najszybciej będziesz mogła ;**

    OdpowiedzUsuń