piątek, 5 lutego 2016

Louis

Hej! Przepraszam za to, że tak dawno nie pisałam, ale szkoła, brak weny itd. Ale teraz mam w głowie kilka pomysłów, tylko mam problem ze zrealizowaniem ich, bo są dość długie, a mi brakuje czasu.

________________

Byliśmy razem. Taka cudowna miłość, której nigdy wcześniej nie doświadczyłem. To było trudne. Nie zatrzymywać cię, gdy odchodziłaś. Jeszcze chwilę przed tym myślałem, że jesteśmy silni. Że nic nas nie zniszczy. Nie miałem racji i to najbardziej boli.
Miłości nie nauczysz się w szkole. Nie jest ona wpajana przez nauczycieli, tylko przez rodziców. Więc jak miałaś nauczyć się kochać, jeśli twoi umarli za wcześnie? Ja musiałem cię nauczyć.
Przeszliśmy tyle kłótni. Każde o drobnostki. Lecz zawsze udawało się wyjść z tego. Więc co stało się teraz?
Gdy odeszłaś zrozumiałem, że nic nie ma sensu. Pieniądze się nie liczą. Bo bez ciebie wszystko jest kłamstwem. Musisz wrócić do mnie.
Mamy tak długą historię, mogliśmy sprawić, że fanki przestałyby patrzeć na ciebie z urazą lecz uwielbieniem. Musimy to kontynuować, bo bez ciebie życie nie ma sensu. Nie możesz odejść na zawsze. Czy wiesz, że możemy żyć wiecznie, ale razem?
- zamknąłem książkę z pomysłami na teksty piosenek. Tak, to idealny pomysł. Teledysk też miałem już mniej więcej wymyślony. Teraz tylko przekształcić to na słowa piosenki, dodać melodię i nazwać ten utwór History

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz