sobota, 2 listopada 2013

15 faktów o mnie :P

Ello, dzisiaj dodaję 15 faktów o mnie..

1.Mam 15 lat
2. Jestem blondynką :O
3. Nie umiem zwijać języka w rurkę :c
4. Mieszkam w Londynie ( lecz może się to zmienić niedługo)
5. Boję się latać samolotem, chociaż miała ten pierwszy raz :o
6. Jestem leniuszkiem :P
7. Nie jestem mądrą dziewczyną w szkole ;/
8. Mam masę przyjaciół, których bardzo uwielbiam :) (Polska, Anglia)
9. Mam starszego brata ;d
10. Jestem True Directioner
11. Mój ulubiony kolor to niebieski i zielony :)
12. Mam 2 psy i kota :)
13. Kocham zwierzaki
14. Chciałabym w przyszłości zostać weterynarzem/architektem
15. Noszę aparat :D

I to 15 faktów o mnie :) Może lepiej mnie poznacie :)
Peace yo !

7 komentarzy:

  1. jak długo mieszkasz w Londynie ?
    i dlaczego to ma się zmienić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkam w Londynie od lutego. Może się to zmienić, ponieważ, chciałabym bardzo wrócić do Polski, do przyjaciół i rodziny. Ale też nie chcę opuszczać Londynu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz strasznie ubogi styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mieszkam na Antarktydzie . Wszyscy piszą , że mieszkają w Londynie .. Dziwne , że prawie wszystkie directioner mieszkają w Londynie .

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo mieszkam w Londynie -.- Jak mi nie wierzysz, to z łaski swojej wyjdź z tego bloga i idź do swoich przyjaciół pingwinów -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie masz ze mieszkasz w londynie polecam bloga jednej dziewczyny jest narazie 6 rozdziałow oto link http://midnight-memori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń