niedziela, 24 listopada 2013

Imagin z Haroldem cz. 2

Sieeema, dzisiaj dodaję część 2 Harolda :)
Mam nadzieję, że wam się spodoba
Miłego czytania ;) Taki krótki, przepraszam :(

Kiedy skończyłyśmy oglądać filmy, poszłyśmy od razu spać, po tym ciężkim dniu, każdy to samo by zrobił ...
Akurat nie mogłam zasnąć . Była 3 w nocy.. Harry jeszcze siedział na dole ..
Zastanawiałam się ciągle, co mam zrobić, by moja mama była bezpieczna ..
Nagle usłyszałam kroki, dobiegające z holu ..
Drzwi się uchyliły i usłyszałam głos .

- jeszcze nie śpisz ? * zapytała mama, siadając na łóżku ..
- nie mogę .. Zastanawiam się ciągle, co robić w takiej chwili .. * powiedziałam przechodząc do pozycji siedzącej .
- też mam to samo .. * powiedziała .
- mamo, dlaczego się w nim zakochałaś .. Dlaczego akurat on.. Przecież byli też inni mężczyźni, lepsi od niego . * zapytałam .
- Wiesz, zadaje teraz to samo pytanie, jak ja mogłam być taka głupia .. * powiedziała .
- to nie twoja wina, on po prostu cię zahipnotyzował swoimi fałszywymi czułościami i słowami .. * powiedziałam, tuląc ją ..
- dobra, może teraz zaśniemy w spokoju i jutro coś wymyślimy, dobranoc skarbie * powiedziała całując mnie w czoło ..
- dobranoc :) * odpowiedziałam ..
Zaraz po tej rozmowie uspokoiłam się, kiedy Harry wszedł do sypialni ..
- zaraz wrócę, tylko się umyję, ok ? * powiedział
- ok .. * odpowiedziałam ..

Po 20 minutach, Harry wrócił do pokoju, ja jeszcze nie spałam. On położył się na łóżku, przykrył nas kołdrą i poszliśmy spać wtuleni ..

Była 4 w nocy, ja siedziałam na parapecie i patrzyłam się w księżyc, który świecił pięknie .
- Tato, szkoda, że cię nie ma .. * powiedziałam patrząc w niebo
Jeszcze tak z 2 godzinki siedziałam, potem poszłam spać.

Rano :)
Obudziły mnie jasne promienie słońca, nagle poczułam zapach jajecznicy na bekonie, mniam, aż palce lizać. Uśmiechnęłam się zakładając szlafrok i kapcie, po tej czynności zeszłam na dół.
Kiedy przyszłam do kuchni zobaczyłam seksownego Harold'a, który w samych bokserkach robi śniadanie

2 komentarze: