niedziela, 24 listopada 2013

Imagin Louis cz. 2

Kilka lat później
Jestem już 20-letnią kobietą. Moja mama do tej pory nie wróciła, pamiętam jak ..

Miałam z 5 może z 6 lat, byłam z mamą i tatą na placu zabaw. Było dużo dzieci, które bawiły się tak samo jak ja. 
Kiedy skakałam po kamieniach, potknęłam się i spadłam na pupę . Zaczęłam strasznie płakać. 
Mama i tata podbiegli do mnie tuląc . 
- Kochanie, to pierwszy upadek który zaliczyłaś, możesz ich mieć takich więcej 
-co to znaczy tatusiu ? * zapytałam
- jeżeli upadniesz w życiu, nie płacz, tylko wstań i uśmiechnij się. I idź dalej . * powiedziała mama poprawiając mi sukienkę. 
- Jak będziesz duża, a nas nie będzie w pobliżu, to sama musisz iść dalej, sama * dorzucił tata, biorąc mnie na barana :) 

Pamiętam, jakby to było wczoraj . Tata przed wyjazdem mówił, że zawsze będę jego kochaną małą księżniczką . Poczułam, jak zakręciła mi się łezka.  Otarłam ją i wyszłam z restauracji, w której pracuję.
Kiedy tak szłam przez park, nagle na kogoś wpadłam .
- bardzo przepraszam, zamyśliłam się * powiedziałam wstając z ziemi.
Kiedy podniosłam głowę, kiedy spojrzałam na tą osobę, zobaczyłam go po tylu latach.
Zmienił się, nie miał tych kolczyków, podkreślonych czarną kredką oczów, nieładu na głowie.( włosy)
Po prostu był też piękny jak kiedyś.
- to ja przepraszam, wpatrzyłem się w telefon. * powiedział
Achh, ten jego kilkudniowy zarost. Te ułożone włosy ..

- Jestem Louis * powiedział podając rękę .
- A ja [T.I] * powiedziałam ściskając jego dłoń .
- hmm, masz takie same imię jak moja dziewczyna, była  * powiedział smutny
- a co się z nią stało ? * zapytałam
- ona ..
Pamiętam jak moi rodzice byli dumni, że mam taką cudowną dziewczynę jak [T.I]
Właśnie szykowałem się na szkolny bal na zakończenie roku. Moją wybranką oczywiście jest [T.I]
Dobiła właśnie 16, ja powoli szedłem po [T.I]
Kiedy zadzwoniłem do jej drzwi, nagle drzwi się otworzyły, to [T.I]! Jest taka piękna ! Oczywiście zawsze jest piękna, ale teraz ? W tej chwili ? Achh, chłopacy mogą mi zazdrościć takiej Wenus . 
Oczywiście ja byłem ubrany w garnitur, lecz dzisiaj w takim wyjątkowym dniu, nie podkreśliłem oczu, ściągnąłem kolczyki. Po prostu totalna zmiana na dzisiaj . 
Ona była ubrana w piękną sukienkę :
 I do tej sukienki białe nie za wysokie szpilki. 
- Rozumiem, co czujesz przez te kilka lat. * powiedziałam
- może cię odprowadzę ? * zapytał
- pewnie :)
Kiedy szliśmy, dużo rozmawialiśmy, poznając siebie nawzajem. Kiedy byliśmy już pod gankiem.
- hmm, mieszkasz tam, gdzie moja była dziewczyna * powiedział .
- serio ? Nie wiedziałam . * powiedziałam .
Louis miał dziewczynę, Eleanor . Pokazał mi jej zdjęcie, piękna dziewczyna .
Lecz nadal czuję wielką miłość do Louis'a, po tylu latach ..
On patrzył się na mnie uważnie .
- Jesteś taka podobna do niej , te same długie blond włosy, niebieskie oczy, masz też w tym samym miejscu pieprzyk !
On nagle wyjął telefon, zaczął w nim szperać. Nagle popatrzył się na mnie, potem na zdjęcie, i tak kilka razy ..
- [T.I] ? Czy to ty ? * zapytał
- Yaay, wreszcie to powiedziałeś * powiedziałam cicho ..
- dlaczego od razu mi nie powiedziałaś ? * zapytał wściekły
- myślałam, że sam się domyślisz. A jak zobaczyłam zdjęcie twojej dziewczyny, to odpuściłam, żeby ci powiedzieć, nie chcę niszczyć ci związku. * odpowiedziałam.

On nie odpowiedział tylko mocno wpił się w moje usta, opierając o drzwi .
- tęskniłem [T.I] * powiedział
- ja też .
Czułam jego zapach perfum, które mu kupiłam na bal szkolny.
Nadal ich używa.
Otworzyła drzwi, on wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni.
Był tak napalony .

rano ..
Obudziłam się, nagle przed oczami ukazała mi się wczorajsza, upojna noc, którą przeżyłam z Lou.
Uświadomiłam sobie, że leżę na Lou.
Podniosłam głowę i zobaczyłam jak Louis jeszcze spał, co chwilę się uśmiechając.
Kiedy pocałowałam go w tors, otworzył oczy i uśmiechnął się.
- dzień dobry . * powiedziałam cichutko.
- dzień dobry, jakieś wrażenia ? * zapytał
- było bosko, zawsze z tobą tak jest. * powiedziałam tuląc się do niego .





3 komentarze:

  1. Fajne czekam na nexta !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie ;)
    Możesz mi wyjaśnić o co chodzi z jej rodzicami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jej tata pracuje ciężko i jest w długiej delegacji, zaś jej mama wróciła do Polski na pogrzeb cioci, ale nie wróciła, dowiecie się w następnej części, dlaczego jej mama nie wróciła.

      Usuń