piątek, 1 listopada 2013

Eeeeloszka :D

Siema . Muszę wam opowiedzieć historię, która mi się wczoraj przydarzyła !
Wczoraj sobie o 19 szłam z znajomymi po mieście zbierać cukierki
Wstąpiliśmy później sobie do marketu po jakieś reklamówki, bo się akurat skończyły.
Kiedy ja szłam z znajomą po przedziale z sokami, nagle wpadł na mnie jakiś mężczyzna .
Kiedy powoli na niego spojrzałam, pomyślałam, że to pewnie mój kolega lub koleżanka, ale nie ..
Spotkałam jego . Te niebieskie oczy. Ten uroczy uśmiech .. Wysoki, szczupły ..

Kiedy sobie spojrzeliśmy w oczy, on tylko wydukał :
- przepraszam, zagapiłem się

ja odpowiedziałam spokojnie
- to ja przepraszam, szukałam soku .
On się uśmiechnął ..
- też szukałem . . .

Chciałam coś jeszcze powiedzieć, ale moja znajoma krzyknęła :
- chodź wreszcie .. !

A on :
- ohoho, twoja znajoma cię woła, to cześć . .
Nic nie odpowiedziałam, bo się zarumieniłam ..
Odwróciłam się i powiedziałam cicho :
- do widzenia
I poszłam do znajomych ..
Nie mogłam uwierzyć ! Zobaczyłam jego na własne oczy ! Mogłam się nacieszyć obecnością jego .
Moje znajome ciągle się mnie pytały jak to jest go zobaczyć i z nim porozmawiać choć na chwilkę sam na sam !

Jak myślicie, o kim mówię  ? :D

12 komentarzy:

  1. Bede miala odpowiedz jak powiesz gdzie mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo.... Niallu? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę potwierdż czy to był Niall !

    OdpowiedzUsuń
  4. spotkalas nialla OMG UMARLAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to troche niemożliwe bo oni byli wtedy na innym kontynencie ale spoko. Widze ze zyjesz w swiecie fanfiction. 2 listopada mieli koncert w Tokio na przyklad...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lol to nie moze byc Niall bo on byl w tedy w japoni lub australi

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie żyję w świecie fanfiction, a jeżeli tak uważasz, to sorry, bo zapomniałam napisać, że to chyba był On. Zapomniałam napisać tego, sorry. Ale nie wiedziałam gdzie on ma koncert i o której, bo nie siedzę przed komputerem 24/h. Był do niego podobny, więc trudno było się połapać czy to on, czy to ktoś inny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada skoro był podobny, to nie był to Niall :}

    OdpowiedzUsuń
  10. Momencik... TO BYŁ IMAGIN, CZY TY NAPRAWDĘ SPOTKAŁAŚ HORANKA?!?!?!

    OdpowiedzUsuń