piątek, 29 listopada 2013

Nietypowy post ;c

Dzisiaj, pisząc tego posta omawiam sprawy:


1 SPRAWA
'prawdziwe directioners' i hejterzy uśmiercają członków z 1D. Najpierw był uśmiercony Niall, potem Harry, potem Liam, a potem Zayn. A teraz czas na Louis'a -.-

Wierzycie w ogóle, to jak są zdolne hejterki i niby 'directioners' ?

O to filmik, w którym Louis umarł -.-

http://besty.pl/2502041

Kiedy oglądałam ten filmik, rzygać mi się chciało na tych ludzi, którzy się uważają za 'tolerancyjnych' i 'directioners'

2 SPRAWA 
Hejty na Eleanor, Perrie i Danielle ! 

https://twitter.com/HateDeleanor

https://www.facebook.com/pages/Perrie-Edwards-I-hate-you/499809540057018

Dla mnie to przesada, skoro wy nazywacie siebie 'directioners' to was muszę zawieść, bo jesteście hejterami. Nie zastanowiliście się jak to jest, kiedy hejtuje was ponad 200 tysięcy ludzi ? Liam'a, Zayn'a i Louis'a to bardzo rani . Jeżeli nie akceptujecie ich dziewczyn, to możecie * za przeproszeniem * SPIERDALAĆ !

Myślicie, że jak będziecie wysyłać milion wiadomości pod tekstem : Zerwij z nią ; Ona cię zdradza ; Ona jest z tobą dla sławy i kasy ! to oni z nimi się rozstaną ? TO ŹLE MYŚLICIE !
Oni się tak kochają, że wasza nienawiść do ich dziewczyn jest zbyt słaba na ich miłość.

3 SPRAWA 

Hejtowanie Directioners
To już jest przesada, wy hejterzy pomyślcie ile directioners popełniło samobójstwo, z powodu, że kochają One Direction .
To wasza wina, że one i oni popełnili samobójstwo dlatego, że wy ich hejtujecie.

Nie cierpię takich ludzi, którzy uważają się za tolerancyjnych ludzi, a tak na prawdę nie są nimi.
Zapytam was hejterów czy wasi rodzice uczyli was o tolerancji i szanowaniu innych ludzi ?
Pewnie powiecie, że was uczyli. Wiecie co znaczą te słowa, ale nie umiecie być tacy


UWAGA JEŻELI JESTEŚ HEJTEREM, BĄDŹ 'DIRECTIONER' KTÓRA NIE LUBI CZŁONKA Z 1D LUB ICH DZIEWCZYN TO PRZECZYTAJ TO CO JEST NA DOLE ! 


                                                                    |
                                                                    |
                                                                   \/
MY DIRECTIONERS BĘDZIEMY WALCZYĆ Z WAMI DO KOŃCA. 
NIE BOIMY SIĘ WASZYCH : GRÓŹB I INNYCH ODZYWEK NA NASZ, ICH TEMAT.
NIE ZNIŻAMY SIĘ DO WASZEJ INTELIGENCJI (0 PKT IQ)
JEŻELI TO ROBISZ, TO POMYŚL CO CI W NICH PRZESZKADZA, ŻE MUSISZ ICH HEJTOWAĆ .


12 komentarzy:

  1. W 100% zgadzam się z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ado po pierwsze - LIAM nie jest z DANIELLE. Zrozumiesz to w reszcie? Oni nie są razem. Zerwali ze sobą. To koniec. Definitywny.
    Po drugie - co do tego filmiku z tekstem "Louis nie żyje" chyba widać, ze to są jakieś jaja dziewczyno. Widać że to jest skręcone, nawet no proszę was muzyka z Titanic'a! Urywki z teledysku, gdy Lou jedzie samochodem "Gotta be you" . Ten gif z rękami w trakcie zderzenia jest w całym internecie! A ty się przejmujesz takim bzdedem, jacy sb hejterzy wymyślili... Jeśli jesteś Directioner, to nie powinnaś do siebie tak tego mocno brać, to tylko ty na tym ucierpisz. Nikt więcej.... Oni się tym nie przejmują. Rozumiesz? ONI SIĘ NIE PRZEJMUJĄ HEJTAMI. Na pewno Modest! do tego nie dopuścił żeby oni to czytali. Nwm w jaki sposób ale na pewno nie. Zapewne tego komentarza nie zostawiasz pod tym postem, tylko go usuniesz, ale zastanów się nad tym co ci powiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1. No jakbym nie wiedziała, że Danielle i Liam nie są razem -.- Ale pomyśl jakie hejty były na nią. -.-
      Po 2. No ale niektóre directioners mogłyby w ten filmik uwierzyć, że Louis nie żyje.
      Po 3. Każdy zauważy, że ten filmik jest stworzony z teledysków itp. Ja wiem że ten filmik to gówno i kłamstwo, a poza tym, to mnie to wkurwia, że oni tak robią, wiesz ? Więc wbij sobie to do głowy, że ja wiem to co ty tu napisałaś, jakbym nie wiedziała. -.-

      Usuń
    2. a niby skąd wiesz że nie przejmują się hejtami. to też są ludzie tacy jak my i równierz mają uczucia tylko oni w przeciwieństwie do nas tych hejtów mają kilka tysięcy. napewno to wszystko ich bardzo rani ale starają się być silni dla fanów którzy zawsze ich wspierają nawet w najgorszych chwilach bo na tym właśnie polega bycie Directioners na wspieraniu, bronieniu i akceptowaniu wyborów swoich idoli
      P.S Chciałabym też powiedzieć wszystkim że to jak traktójecie, obojętnie jaką gwiazdę, odbija się też na ich fanach jeśli ranicie idoli ranicie prawdziwych fanów a wymyślanie jakiś głupich plotek lub montowanie takich i podobnych filmików jes po prostu oznaką zazdrości i dość wygórowanego ego ja się zgadzam w 100 % z blogerką

      Usuń
    3. Dlatego że Ada jest directioner przejmuje się tym wszystkim a że jakiś anonim se napisze to wiesz może ty tak bardzo nie kochasz/lubisz one direction jak Ada więc się jej nie czepiaj a chłopaki wiedzą że ludzie ich hejtują i na pewno w jakimś stopniu ich to rani uśwaiadom to sobie!!! Ada nie przejmuj się takimi ludźmi jak ten anonim w pełni cię popieram i zapraszam na mojego bloga: directionersimaginonedirection.blogspot.com

      Usuń
    4. Dlaczego nie rozumiecie że One Direction to produkt z datą ważności.Wszystko jest zaplanowane,chwytliwy styl na który leci większość gimbusek,piosenki popowe z sensem tak głębokim jak brodzik, wszystkie akcje,to wszystko jest już zaplanowane hola wcześniej przez ludzi którzy wiedzą że to doda im rozgłosu.Myślicie że to taki przypadeczek że akurat oni zostali złączeni razem w X Factor? Myślicie że biedny Harry płakał serio z żalu? Myślicie że oni wpłacili kaskę aby pomóc dziecią z Afryki? Powiem tyle,oni mają was serio głęboko,ale za waszą głupotę i małe mózgi trzebią niezłą kasę.

      Usuń
    5. Możesz ich nie obrażać ? Taki mądry jesteś anonimku ?
      Nie jest wszystko zaplanowane. A jak ty byś był/a w x factor i by cię połączyli z innymi ludźmi w zespół to by to też było zaplanowane ? NIE ! Jurorzy xfactor oni ich złączyli w zespół, dlatego, że nie chcą stracić takich dobrych chłopaków, którzy śpiewają świetnie. A ty może pomyśl trochę ! -.- Skoro mają nas gdzieś, to po co przyjeżdżają do krajów ? Po co tweetują, że nas kochają ? Mówią o nas w wywiadach ? NO DLACZEGO ? Echh, takie dzieci jak ty to mnie dołują

      Usuń
  3. Calkowicie się zgadzam prawdziwe directionerki akceptuja dziewczyny swoich idoli

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o odwiedzenie mojej strony polecam : http://marzenia--sie--spelniaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie w pelni. Moja przyjaciolka prawie zabila sie przez ten filmik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą jeśli kochacie One Direction to dajcie im żyć szczęśliwie z ich dziewczynami, bo jak hejtujecie je to tak samo gdybyście hejtowały One Direction, a ten filmik to jakaś żenada, że ktoś ma wg czelność robić takie filmiki nie moge uwierzyć, że ktoś wg zniżył się do takiego poziomu! Ja miałam sytuacje że powiedziałam, że kocham One Direction to oczywiście mnie obrażali, al się nimi nie przejmowałam ja jakoś im nie dokuczam (osobą, które się śmiały ze mnie) każdy lubi co innego dajmy taki przykład: Ktoś mówi: Wielbię The Wanted! Ja na to odpowiem: Tak to fajnie,że masz idoli ja za nimi nie przepadam wole One Direction!
    A nie kurde, że od razu się obrażać!!! Ja mam przyjaciółkę która lubi bardzooo The
    Wanted i jakoś nie możemy bez siebie żyć, a wiadomo co jest między 1D a The Wanted... Ona kocha The Wanted, tak jak ja One Direction!
    'Hejty i opinie innych nie interesują mnie dlatego jestem diretioner i nie wstydzę się!'

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka (internetowa) sie cięła przez hejterów

    OdpowiedzUsuń