wtorek, 20 sierpnia 2013

#115 Imagin - Austin Mahone cz. 1

Tak, może nie jest to imagin o one direction, ale też jestem fanką Ausitn'a .
Wstawiam go z mojego nowego bloga o nim, ale dalej tu będę pisała, mam nadzieję, że wam się spodoba, jeżeli chcecie więcej imaginów o nim, wpadnijcie również na ten link :
http://imaginy-austin-mahone.blogspot.com
A co do tego imagina o Zayn'ie to nie będzie kolejnej części ;c
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masz 17 lat, twoim marzeniem było spotkanie Austin'a Mahone'a. Jesteś jego wielką fanką.
Kochałaś śpiewać, od 5 klasy podstawówki brałaś udział w konkursach karaoke, przydarzyły ci się czasami 2 miejsce, ale też pierwsze .
Mieszkasz z siostrą Holly, bratem Kian'em i mamą Tracey. Wasz ojciec niestety został zamordowany, kiedy ty miałaś zaledwie 5-6 lat. Od tamtych lat twoja mama nigdy się nie zakochała, postanowiła dalej pozostać wierna twojemu ojcu, chociaż on nie żyje.

Nagle wybiła 7:30, a za 20 minut po ciebie przyjdzie twoja przyjaciółka Molly - brunetka o piwnych oczach, wysoka, mądra, ma poczucie humoru . . .
Ubrałaś się w krótkie dżinsowe spodenki, białą przewiewną koszulkę z napisem 'Vamp' i do tego brązowe mokasyny. Poszłaś do łazienki zrobić lekki make-up, uczesałaś się w wysokiego, niedbałego kucyka, umyłaś zęby i pobiegłaś do kuchni, gdzie twoje rodzeństwo wraz z mamą siedzieli, jedząc przepyszne naleśniki, które od zawsze uwielbiałaś ..
- mamo dzisiaj wrócę około 17-18, ponieważ idę z Molly na dodatkowe lekcje śpiewania .. * oznajmiłaś jedząc naleśnika .
- dobrze, weź tylko kluczyki od domu, bo ja, Kian i Holly idziemy do wesołego miasteczka . . * odpowiedziała popijając sok
- okej .
Nagle usłyszałaś jak ktoś puka do drzwi . .
- Oo, to pewnie Molly, ja idę, trzymajcie się ! * powiedziałaś całując wszystkich w czoło ..
- na razie ! * odpowiedzieli

Popatrzyłaś jeszcze na lustro, założyłaś okulary i poszłaś razem z Molly do szkoły .
- podobno do naszej klasy zawita nowy uczeń, pewnie jest przystojny * oznajmiła Molly
- ooo, a kto to taki ? * zapytałam
- Austin coś tam .. .* powiedziała
- Austin Mahone ! * krzyknęłam śmiejąc się
- to nie możliwe, przecież taka gwiazda jak on nie zechce chodzić do takiej durnej szkoły. * powiedziała
- no w sumie masz rację . .* powiedziałam .
Gdy doszłyśmy do szkoły, przywitały nas Kate i Cassandra .
- siema * powiedziałam tuląc się do nich .
- słyszałyście o nowym uczniu z naszej klasy ? * zapytała Kate
- no pewnie, [T.I] myśli, że to Austin Mahone * powiedziała Molly
- nic nigdy nie wiadomo ! * powiedziałam .
- idziemy razem dzisiaj na dodatkowe lekcje śpiewu ? * zapytała Cassandra
- ooo, a co się stało, że chcecie iść ? * prychnęła Molly
- no bo ten Austin zapisał się na dodatkowe lekcje śpiewu .. * powiedziała Kate
- i dlatego chcecie iść, z powodu nowego ? * zapytałam
- nie ? * powiedziała kłamliwie Kate

Gdy usłyszałyśmy dzwonek, poszłyśmy do klasy. Ja siedziałam sama w ławce, na szczęście pierwszą lekcją była godzina wychowawcza . Każda dziewczyna się porozsiadała, żeby nauczyciel wskaże, gdzie nowy uczeń ma usiąść.
- kochani, przywitajcie nowego ucznia . * powiedziała pani Grabage
- cześć wszystkim jestem Austin
Każdemu opadła szczęka, kiedy zobaczyli bruneta, o anielskim głosie
- no Austin'ie usiądziesz sobie .. * ciągnęła pani Grabage machając wskazującym palcem po klasie. O ! Usiądziesz z [T.I] ! * oznajmiła
On tylko podszedł do mojej ławki i usiadł, przedstawiając się.
- cześć, jestem Austin, a zapewne ty to [T.I] * powiedział podając dłoń w moją stronę
- cześć, tak jestem [T.I] Miło mi cię poznać * powiedziałam podając również swoją dłoń.
Dziewczyny z klasy, które nazywano : lafiryndami, albo plastikami, patrzały na mnie zabójczym wzrokiem .
Nagle dostałam sms-a od Molly
' No, no ! A jednak siedzi z tobą ! Szczęścia ci życzę ! ' 
- Hej [T.I] oprowadziłabyś mnie po szkole ? * zapytał
- z miłą chęcią . * odpowiedziałam uśmiechając się .
- dzięki, bo jak zapytałbym inne dziewczyny, to byłoby po mnie * powiedział śmiejąc się .
- nie dziwie się, jesteś gwiazdą, który mógłby mieć każdą * powiedziałam
Kiedy dzwonek zadzwonił, oprowadziłam go po całej szkole od naszej klasy do sali gimnastycznej .

Taki krótki, ale to nie koniec tego imagina :D

4 komentarze:

  1. A gdzie cz 2 ????
    dajcie ją szybko . bo cały czas ttylko to one direction.\

    OdpowiedzUsuń
  2. to blog o 1D pisz tyklo! o 1D ale też jestem wieeeeeeeelką fanką austina i imagin był fajny XD

    OdpowiedzUsuń