poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Niall Part 3

Gdy wróciliśmy do domu poszłam oglądać telewizję. Nie wiem co Niall robił .. Jeździłam po kanałach tak długo, że nawet nie patrzyłam na czas, chyba zasnęłam, kiedy się obudziłam było po 22, tak długo spałam ? Musiałam pewnie być zmęczona po tym chodzeniu, ale jakoś nie czułam się zmęczona.
Zobaczyłam przed sobą płatki róż, które dobiegały do łazienki .. O co chodziło ?
Było tylko napisane :

' poszedłem do sklepu, idź się rozluźnij w wannie i przebierz się w ciuchy które zostawiłem na pralce xoxo'

Nie wiedziałam o co chodzi, ale zrobiłam tak jak kazał Niall pisząc na karteczce.
po 2 godzinach spędzenia w wannie powoli wyszłam, trzymając się blatu, jeszcze się bałam tak sama bez trzymania wstać, ubrałam się w sukienkę, która leżała na pralce, i do tego buty :

Zostawiłam wysokiego koka i poszłam powoli do jadalni .. Poczułam zapach pieczonej bułeczki z masłem czosnkowym, pieczywo w sosie pieczarkowym, sałatkę, ziemniaczki i dużego homara.
Świeczki były postawione w kształcie serca .. Nie wiedziałam co powiedzieć ..
- Ślicznie wyglądasz * powiedział Niall obejmując mnie .
On się ubrał tak :
- ty też pięknie wyglądasz * powiedziałam odwracając się do niego. Nasze twarze się spotkały, pocałował mnie czule. Ja podeszłam powoli do krzesła, on mi je odsunął, a ja usiadłam, prawdziwy dżentelmen, by się tak zachował. On też usiadł. 
- co byś chciała zjeść ? * zapytał
- to co ty * oznajmiłam
- czyli wszystko ? * powiedział śmiejąc się
- tak * powiedziałam
Gdy zjedliśmy pyszną kolację, którą zrobił Niall, on nagle wstał i uklęknął wyciągając małe pudełeczko z tylnej kieszeni .. 
- [T.I] Jesteś tą jedyną, na którą zawsze czekałem, kocham cię, a ty mnie też ? * zapytał
- oczywiście, że cię kocham * powiedziałam
- Czy chciałabyś zostać moją żoną ? * zapytał otwierając pudełeczko
- Niall, nie wiem co powiedzieć .. * powiedziałam 
- powiedz to jedyne słowo * powiedział
- oczywiście, że tak ! * krzyknęłam
On się tylko uśmiechnął i założył mi piękny pierścionek zaręczynowy na palec. Wyglądał pięknie . 
- kocham cię * powiedziałam
- ja ciebie też kocham * powiedział

Posiedzieliśmy jeszcze trochę, pozmywaliśmy naczynia, resztę jedzenia schowaliśmy do lodówki. 
Niall zaczął mnie całować po szyi . Odwrócił mnie do siebie, i pocałował w usta, pocałunki najpierw były czułe, potem bardziej namiętne, zaniósł do sypialni i zaczęliśmy się rozbierać, nie przestając się całować. 


Rano :D
Obudziłam się naga, otulona pościelą, Niall'a nie było, pewnie poszedł do studia. 
Ja zaś weszłam na twittera i zobaczyłam dzisiejszy wpis Niall'a : 
'Oświadczyłem się [T.I], zgodziła się, jestem taki szczęśliwy ! Kocham mocno wszystkich ! xoxo'
Ja się tylko uśmiechnęłam, zrobiłam zdjęcie pierścionka zaręczynowego i wstawiłam na twittera dając opis : 
'Najlepsza kolacja na świecie, przez mojego nowego narzeczonego, kocham mocno i pozdrawiam wszystkich'
po 5 minutach widziałam zdjęcia, rt fanek oraz hejterów. Nie przejmowałam się zbytnio hejterstwem, jakie miałam. Ja im nic złego nie zrobiłam . 
Niall jest moim jedynym, a ja jego jedyną, kochamy się ze wzajemnością. 
Podczas kiedy ja siedziałam na laptopie .. 

W studiu . . . 
- Gratulacje stary ! * krzyknął Zayn
- nie tylko ty się zaręczyłeś ! * powiedział Lou
- a kto jeszcze z was ? * zapytałem 
- Zayn oświadczył się Perrie, a ona się zgodziła * powiedział Liam
- gratulacje * krzyknąłem 
- No chłopaki dość tych czułości i gadania, musicie piosenki nagrywać, do nowej płyty * powiedział manager. 
My poszliśmy nagrywać. Cały ten dzień byłem taki szczęśliwy . .

2 miesiące później . . . 
Siedziałam w toalecie i czekałam aż się dowiem czy jestem w ciąży czy nie, patrzyłam na ten test nie zmrużając oczu . 
Nagle ukazały się 2 kreski. To znaczy, że jestem w ciąży . . Jak ja mu teraz powiem ? 
Wyszłam zostawiając test na pralce . 
Cieszę się i to bardzo, że jestem w ciąży, ale nie wiem czy on będzie . 
Mamy po 19 lat, to znaczy ja mam, a on ma 20. 
Ale przecież w tym wieku też kobiety są w ciąży. 
Siedziałam tak na łóżku i myślałam, nad tym co się stanie, kiedy się dowie. 
Nagle wparował Niall do łazienki . 

Perspektywa Niall'a
Zobaczyłem jakąś rzecz na pralce, to był test ciążowy .. Czyżby [T.I] jest w ciąży ?!?! Tak, mieliśmy swój pierwszy raz po oświadczynach tej samej nocy. 
Tak się cieszę ! Jestem wniebowzięty ! Będę ojcem !
Słyszałem szlochanie mojej narzeczonej . . Wyszedłem z łazienki i zobaczyłem, jak płacze .
- [T.I] co się stało ? * zapytałem
- będziesz ojcem . * powiedziała
- wiem, widziałem test. * oznajmiłem siadając obok niej
- wiem, że ty tego dziecka nie chcesz ! * powiedziała z krzykiem
- Chce tego dziecka ! Cieszę się, że zostanę ojcem !* krzyknąłem do niej . 
- Ale Niall nie uważasz, że jesteśmy za młodzi ? * zapytała
- nie uważam tak, zrobiłem te dziecko i jestem za to odpowiedzialny . I będę najlepszym ojcem dla tego dziecka na świecie ! * powiedziałem tuląc ją . 
- kocham cię Niall * powiedziała 
- ja też cię kocham [T.I] i tego tutaj krasnoludka * powiedział wskazując palcem na brzuch . .
Mój brzuch już był widoczny jak na 2 miesiące. 
Kiedy się reszta zespołu i dziewczyny dowiedzieli, byli szczęśliwi . ! 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sieeemson, dodaję 2 część . Mam nadzieję, że wam się podoba.
Jeżeli nie lubisz czytać naszych wypocin, wyjdź z tego bloga i nie wchodź na niego . 

6 komentarzy:

  1. Super. Będzie jeszcze jedna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa pierwsza <3 cudaśna część <3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Czekam na kolejną część <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! czekam na kolejną część <33

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba najlepsza ze wszystkich części ! Nie mogę się doczekać kolejnej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall ojcem <3
    zapraszam też do siebie na nowy rozdział http://hiheeuih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń