poniedziałek, 19 sierpnia 2013

#114 Powitanie i Imagin z Niall'em cz. 1

Hej Wszystkim!!
Mam na imię Eliza i w tym roku skończyłam 14 lat. Directionerką jestem od 2,5 roku. Zostanę tu z Wami na 2 tygodnie na okres próbny, a co będzie dalej to się okaże :)
Przyjmę każdą krytykę i bądźcie szczerzy :)
-------------------------------------
IMAGIN Z NIALL'EM CZ.1
           *(Z Twojej perspektywy)*
Poczułam na twarzy promienie słoneczne, co oznaczało, że właśnie nadszedł poranek. Przewróciłam się na lewy bok i wyciągnęłam rękę w stronę budzika. Podniosłam go, doznając szoku. Była dziesiąta trzydzieści trzy. Już dawno powinnam być w szkole, jak w każdy poniedziałek. Nawet nie próbowałam zdążyć. Zwyczajnie wstałam i założyłam szlafork, który wisiał na wieszaku. Wsunęłam kapcie-misie na gołe stopy, po czym zeszłam na dół.
Wstawiłam wodę na kawę, a w międzyczasie sięgnęłam do szafki po kubek. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.
             *(Z perspektywy Niall'a)*
Stałem pod Jej domem. Czekałem, aż ktoś otworzy i w duszy modliłem się, żeby to nie był Harry. Nie wiem, czy to dobre określenie, ale bałem się Go. A raczej tego, co mógłby mi zrobić, gdyby się dowiedział, ze tak bardzo kocham Jego siostrę, T.I. Sądził, że zasługuje na kogoś lepszego i miał rację. Nie byłem wart T.I.
Z rozmyśleń wyrwał mnie dźwięk otwieranych drzwi.
          *(Z Twojej perspektywy)*
Ujrzałam Go. Był przystojny, jak zawsze, a ten Jego uśmiech doprowadzał do szaleństwa.
  -Hej-zaczęłam.
  -Hej-odpowiedział i sapnął. Coś było na rzeczy...
  -Mów, co się stało. I nie kłam, ze nic.
Wszedł do przedpokoju, zamykając za sobą drzwi.
  -Więc... Mam sprawę...
-------------------------------------
C.D nastąpi ;)

10 komentarzy:

  1. Chce juz druga czesc !!!!!
    Czy moge prosic dedykacje z Niallem tylko zeby byla mega smieszna i romantyczna ~~Mardalenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce druga czesc !!!!
    Czy moge prosic dedyka dla mnie (Mardalenka) z Niallem mega smieszny i romantyczny z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki ~~Mardalenka
    to drugie to przezvprzypadek bo myslalam ze sie nie wyslalo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa co stanie się dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo krótki, ale podoba mi się :)

    http://one69direction69.blogspot.com/
    http://takemetodifferentworld.blogspot.com/ (nowy rozdział)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam drugą cześć..Szybko

    OdpowiedzUsuń