sobota, 3 sierpnia 2013

#109 Imagin z Niall'em cz. 2

No hej .. W końcu napisałam tą część .
Ja właśnie jem sobie śniadanie i piszę tego imagina ..
Mam nadzieję, że wam się spodoba
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gdy zeszłam na śniadanie, zobaczyłam wszystkich, jak zjadali śniadanie ..
- dzień dobry ! * krzyknęłam
- oo [T.I], dobry // * powiedział Zayn
Gdy usiadłam przy stoliku, Liam podał mi śniadanie .. Prawdziwy Daddy Directioner
Harry i Louis ganiali się po domu . Zayn i Amanda oglądali film, a ja i Liam jedliśmy śniadanie . . A Niall ? On brał prysznic ..
Kiedy zjadłam swoje śniadanie zrobione przez tatusia .. (Liam'a)
Poszłam do pokoju się ubrać, umyć i zrobić lekki makijaż .
Niall kiedy wyszedł z pod prysznica przyglądał mi się. Byłam w samej bieliźnie ..Moje policzki były w rumieńcach .. Niall tylko się uśmiechnął cwaniacko ..
- zbok .. :D * oznajmiłam
- ale twój kochany zbok ! * powiedział
Gdy się ubrałam, wszyscy poszliśmy na małe szaleństwo, czyli zakupy, spacer i MSC.
- hej może po małym odpoczynku pójdźmy do kina ! * krzyknął Liam
- ok * wszyscy chórem powiedzieliśmy .
Wybraliśmy film romantyczny-horror . Nie pamiętałam nazwy tego filmu, ale wiem, że były tam dodane sceny erotyczne, nie powiem, że Harry'ego to podniecało, ale jakoś przeżyliśmy te jego jęki podczas scenek, takie jak : ' jeśli będę miał dziewczynę, będę z nią takie pozy robił podczas nocy' 
Ja tylko się z niego śmiałam, tak jak reszta paczki .

Gdy wróciliśmy z udanego dnia, każdy poszedł do kuchni . Amanda i ja robiłyśmy kolację dla wszystkich .
Kiedy zjedliśmy kolację, poszliśmy oglądać filmy ..
Siedzieliśmy tak do 3 w nocy .
Ciągle chłopacy wybierali horrory, żadnych komedii, dramatów .
Ja tylko zasnęłam na kolanach blondaska, on się tylko zaśmiał i głaskał moją głowę . Gdy dotykał moich pleców, ciarki po mnie przechodziły strasznie szybko ..


Rano !
Obudziłam się obok Niall'a, on tylko się mi przyglądał .
- hej . * powiedział
- cześć
Pocałował mnie czule . Nagle wparował do pokoju nagi Harold .
- uuuu, to nie odpowiedni moment * powiedział
- nie no spoko, ale czemu jesteś nagi ? * zapytałam kryjąc jego widoczne miejsca ciała ..
- yyyy, bo jest gorąco ! * krzyknął ..
Po tym zdaniu uciekł na dół .
My jeszcze pospaliśmy, ale musieliśmy iść na śniadanie, więc się ubraliśmy .
- co dzisiaj robimy ? * zapytał Lou
- no ja nie wiem, ja i [T.I] idziemy na kolację * oznajmił Niall
- na prawdę ? * zapytałam
- tak . * odpowiedział
Gdy zjedliśmy śniadanie, cały dzień leniuchowałam z resztą .
Nadszedł czas na szykowanie się na kolację . . .
Ubrałam się w koktajlową sukienkę, do tego nałożyłam lekki makijaż i kremowe buty .
Byłam już gotowa, swoje długie blond włosy upięłam w wysokiego kucyka ..
- [T.I] chodź ! * krzyknął Niall z salonu .
Ja tylko schowałam telefon, oraz portfel do torebki .
Poszliśmy do najdroższej, ale eleganckiej restauracji ..
Oczywiście Niall uparł się, by to on zapłacił .
Kelner podał nam łódeczki z ziemniaczków i do tego sałatka owocowa .
Gdy wróciliśmy do domu, nikogo nie było, pewnie poszli do klubu czy coś.
Nagle Niall zaczął mnie całować po szyi, nie kończąc rozbierania .
Nie przerywałam mu, chcieliśmy tego, raczej potrzebowaliśmy ..
Gdy skończyło się na bieliźnie ..


Taka tam dupna część . . . Przepraszam !

5 komentarzy: