piątek, 30 sierpnia 2013

Wiadomość #1

Sieeeemson, otóż jest sprawa, Zuzia poprosiła mnie, abym zajęła się blogiem, Zuzia doznała brak weny, ciągle jej tłumaczyłam, że wena powróci, ale na szczęście, że jeszcze powróci. Oczywiście się zgodziłam, bo nie mogłam jej tak zostawić z tym blogiem.
Jestem pewna, że nowa pisarka blogera, będzie również pomagać :)




To na tyle tych wiadomości, ja lecę pisać imaginy, trzymajcie się i cześć!

P.S wiem, że nie dodałam wczoraj imagina, dzisiaj go dodam, muszę tylko końcówkę i początek zmienić. Możecie się popatrzeć godzinami na :





4 komentarze:

  1. PS Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Biorę udział w konkursie, bardzo zależy mi na wygranej, więcej szczegółów w najnowszym poście na moim blogu (http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/2013/08/konkurs-okadkowy-dzien-2.html). Wystarczyłoby, żebyś skopiowała tytuł i autora z poprzedniego komentarza i dodała. Z góry dzięki! Mam nadzieję, że mi pomożesz. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. to twoje rysunki?

    OdpowiedzUsuń