środa, 21 sierpnia 2013

Obraziliście się ?

Witam ponownie, nie chcę się wam narzucać, ale odkąd wróciłam wczoraj, wtedy kiedy nowa adminka ( pozdrawiam cię serdecznie, i cieszę się, że jesteś z nami :D)
zaczęła pisać, to wtedy ja dodałam 2 imaginy, nikt nie skomentował .. ;c
Nie wiem, nie chcę wam kazać komentować, ale chciałabym wiedzieć, co myślicie o tych imaginach co piszę, bo wiem, że mnie długo nie było, byłam nad morzem i nie miałam jak coś dodać ..

Ale napiszcie pod tym postem, czy się obraziliście, czy nie, czy nudne imaginy , czy nie ..

Koniec ogłoszenia parafialnego, trzymajcie się :)
Ada

3 komentarze:

  1. Nie obraziłyśmy, a twoje imaginy są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obraziliśmy się. Tylko nie mam czasu czytać imaginów, bo jest u mnie kuzynka. Przeprasza Cię. Ciągle sprawdzam i ty wchodzę i liczę ile będę mieć do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE MUSICIE PRZEPRASZAĆ, TO JA PRZEPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń