niedziela, 25 sierpnia 2013

#122 Imagin z Niall'em cz. 5

Chciałam podziękować ludziom, którzy jeszcze to czytają :)
Miło, że pytacie o imaginy :)
-------------------------------------
      
          IMAGIN Z NIALL'EM CZ. 5
          *(Z Twojej perspektywy)*

Od tego dnia wszystko układało się lepiej. Harry zaczął dogadywać się z Niall'em i zaakceptował Jego obecność. Byłam dumna z Nich obu i pochwaliłam się I.T.P. Spędzałam z Nimi każdą wolną chwilę, co wywoływało mój uśmiech codziennie. Chłopcy poszli na piwo, a ja strasznie się nudziłam i zrozumiałam, że muszę sobie znaleźć zajęcie.

Któregoś dnia wyszłam z Perrie na zakupy. Próbowałyśmy znaleźć jakieś ładne sukienki na moją imprezę urodzinową. Ja wybrałam sobie błękitną z delotem, a Ona czarną w kropki i muszę przyznać, że wyglądała olśniewająco.  Cały dzień spędziłam z Nią i Zayn'em. Oglądaliśmy telewizję, graliśmy w jakieś gry. Razem zrobiliśmy obiad i do domu wracałam wieczorem. Szłam właśnie w jego kierunku, kiedy podbiegła do mnie jakaś kobieta.
-Ty jesteś T.I?!-krzyknęła.
Zaskoczyła mnie. Zająkałam się i nie miałam żadnego pomysłu. Wyglądała dziwnie. Była roztrzęsiona.
-Tak, a o co chodzi?
Lampy były już zapalone i w ich świetle dziewczyna wydawała się być straszna. "Spokojnie, to tylko zwykła babka. Chce pogadać, to nic takiego...", pomyślałam.
-Mam na imię Alice-podała mi rękę.-Ja... Jestem w ciąży.
Zaśmiałam się.W ogóle nie wiedziałam, co się dzieje.
-A... Jaki to ma związek ze mną...?
Sapnęła, jakby dotarło do Niej, że nie skończyła. Zamyśliła się.
-Ja jestem w ciąży z Niall'em...
---------------------------------------------------------
Strasznie krótki :c

9 komentarzy:

  1. Aww. ♥ Coraz bardziej moje uczucia rosną ;)
    Jezu straszny koniec, biedna ja ;/
    KOCHAM CIĘ ♥,♥

    @Hungry-Official

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww. ♥ Moja miłość to Twoich opowiadań rośnie♥
    Straszne zakończenie, biedna ja ;/
    CZEKAM NA NASTĘPNY SKARBIE ;3
    KOCHAM CIĘ ♥
    @Hungry_Official

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale koniec zamurowało mnie ! Czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co co co ? A się porobiło uuu czekam na next -->
    Super imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczyna robić się ciekawie, czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następny ?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Końcówka mnie zaskoczyła :) Kiedy następny ?♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następny!? No błagam zrób bo oszaleję xD

    OdpowiedzUsuń