niedziela, 4 sierpnia 2013

#110 Imagin z Niall'em cz. 3 KONIEC

Taaak, koniec 3-częściowego imagina z Irish boy . . . :D
Dzisiaj dodaję ostatnią część, bo iż ponieważ mam ogromną wenę, a o 16 dodam kilka zdjęć chłopców ..
DUPNA OSTATNIA CZĘŚĆ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [T.I] wstawaj ! WSTAWAJ ! * usłyszałam krzyk Amandy, gdy mnie zobaczyła, jak byłam naga, ale przykryta kołdrą, zaczęła się śmiać ..
- co jest ? Ała, ale mam ból głowy .. * powiedziałam
- no no, widać że jak nas nie było to noc była super * powiedziała zakładając dłonie
- ale co się miało wydarzyć ? Przecież ja i Niall wróciliśmy do domu, poszłam spać .. Chyba że ..
- chyba że co ? * zapytała
- no wiesz co .. * powiedziałam rumieniąc się . .
- no raczej tak .. Dobra ubieraj się mała, i widzę cię za 10 minut przygotowana na męczarnie .
- jaką ?
 - Zakupy ! * powiedziała
Jej tylko w głowie zakupy .. A co jeśli zajdę w ciążę ? Przecież jesteśmy młodzi na dziecko .
On się załamie ! Przecież on ma karierę, trasy, fanki, koncerty, wywiady  ..
Gdy się ubrałam pobiegłam z domu do apteki ..
- co pani podać ? * zapytała recepcjonistka
- poproszę test ciążowy * powiedziałam .
- 3,50 * powiedziała
Dałam jej pieniądze i od razu poszłam do domu, nikt mnie nie usłyszał, chłopaki oglądali film, Amanda czytała magazyn, zaś ja pobiegłam do łazienki by zrobić test . . .
Wystarczy tylko poczekać  5 minut i się okaże .

5 minut później . . .
Ja leżałam w łazience i czekałam aż się dowiem, czy jestem w ciąży czy nie ..
- ile czasu mam czekać ? * zapytałam w myślach . . .
Gdy nadszedł już czas, aby odpowiedź na moje pytanie się ukaże, spojrzałam na test . . .
Tak, jestem w ciąży. Bardzo chciałam mieć dziecko, ale dopiero po ślubie . Błagałam w myślach, żeby ten moment nigdy nie istniał .
Co mam teraz zrobić ?
Nagle zobaczyłam, że drzwi od łazienki się otworzyły . To była Amanda ..
Łzy zaczęły mi lecieć nieustannie .
- a więc jesteś w ciąży .. * powiedziała .
- co ja mu powiem ?! * zapytałam
- ja mu dziś jeszcze to powiem * oznajmiła
- dziękuje * odpowiedziałam tuląc się do niej .
- a teraz doprowadzę cię do porządku i idziemy na zakupy .
Gdy łaziłyśmy po sklepach, zobaczyłam piękną, letnią sukienkę :
Weszłyśmy do tego sklepu, a ja kupiłam tą śliczną sukienkę . Amanda kupiła też sukienkę ale taką : 
Gdy powoli kończyłyśmy kupowanie ciuchów, Amanda musiała iść do znajomej na urodziny, ja więc wróciłam do domu . . . 
- Kochanie jestem ! * powiedziałam zamykając drzwi . 
- Niall ? -* powiedziałam rozglądając się . 
Nagle usłyszałam hałas dobiegający z mojej i Niall'a sypialni . . Gdy otwierałam drzwi do sypialni, moje serce złamało się na 2 połówki . Stałam sparaliżowana i przyglądałam się jak Niall był w dwuznacznej sytuacji z jakąś brunetką. 
- jak mogłeś * powiedziałam cicho i pobiegłam do drzwi frontowych, pozwalając im na dokończenie tego czego zaczęli . 
Kiedy wybiegałam z domu Amandy, usłyszałam krzyk blondyna . 
- [T.I] daj mi to wytłumaczyć ! * krzyknął zapinając rozporek od spodni .
- zostaw mnie ! * powiedziałam idąc szybciej . 
- przepraszam cię ! Ja nie wiem, co we mnie wstąpiło ! * krzyknął
- zdradziłeś mnie Horan . * oznajmiłam . 
- ja wiem, przepraszam, wybacz mi. 
- nigdy ci tego nie wybaczę . Wyprowadzam się i zamieszkam w Polsce ! * krzyknęłam . 
- proszę nie rób mi tego . 
- zapomniałabym, jestem z tobą w ciąży . ! * krzyknęłam wybiegając na ulicę .
- [T.I] uważaj ! * powiedział
Usłyszałam tylko pisk opon i silne uderzenie, przez które ból przeleciał przez moje ciało niczym wiatr.  
Moje oczy zamykały się, a ja mogłam jeszcze popatrzeć na niebo, do którego zaraz dojdę .
Tydzień później odbył się mój pogrzeb. Niall i reszta naszej paczki siedzieli na ławeczce . Nikt nie mógł się pogodzić z twoją śmiercią . To nikogo była wina . 

8 komentarzy:

  1. świetny tylko szkoda że smutne zakończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Smutny. Wzruszyłam się...


    P.S Polecam bloga: newsy-o-gwiazdach-loli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to smutne, a za razem piękne.Uwielbiam twojego bloga.Przy okazji zapraszam do mnie
    ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne to zakończenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie, ile masz lat, bo nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże Niall i takkie rzeczy ?!

    OdpowiedzUsuń