czwartek, 16 stycznia 2014

Harry

Czeeeść, dzisiaj dodaję smutny z Haroldem. Jest to imagin 1 częściowy, więc kontynuacji nie będzie ;c
Mam nadzieję, że wam się spodoba :)
------------------------------------------------
Cześć, mam na imię Marzia. Mam 19 lat i od 7 lat jestem dziewczyną Harry'ego.
Tak Harry'ego Styles'a z One Direction. Kochamy się nawzajem.
Mój kochany braciszek Niall, też jest z nim w zespole tak jak z Zayn'em, Liam'em, i Louis'em.
Chłopaki akceptują nasz związek i bardzo się z tego cieszymy. Niedawno Niall poznał dziewczynę Michelle, z którą jest od 3 tygodni w związku.
Każdy jest szczęśliwy, lecz nie ja. . . Od kilku dni Harry zachowuje się dziwnie. Wychodzi gdzieś i wraca późno i mówi, że był w pracy. Któregoś wieczoru poczułam na jego koszuli zapach kobiecych perfum. Przypomniałam sobie, że Michelle dostała takie same perfumy ode mnie na urodziny! Wczoraj Harry przyszedł taki uśmiechnięty, a na jego szyi była malinka ! Czyżby on mnie zdradza ?

Któregoś dnia Harry wrócił wcześniej z pracy i poszedł wziąć prysznic. Ja wzięłam jego telefon i zaczęłam przeszukiwać sms-y . To co zobaczyłam, złamało moje biedne serce na tysiąc kawałków.
Wysłał wiadomość do Michelle przed chwilą ! HA! Ale to nie był normalny sms .

Michelle, kocham cię. 

Jak mi on mógł to zrobić ? 7 lat razem poszło na marne ?! TO NIE MOŻLIWE.
Po chwili weszłam do łazienki wkurzona i zobaczyłam loczkowatego, który był w samych spodenkach
- Ty pieprzony dupku ! * krzyknęłam rzucając telefon o ścianę
- kochanie co się stało ?! * zapytał
- jakbyś nie wiedział co się stało . ! Michelle kocham cię * powiedziałam cytując - Wynoś się stąd ! * krzyknęłam .
Wyszłam z łazienki i poszłam do sypialni. Zaczęłam jego wszystkie rzeczy pakować do wielkiej torby. Kiedy skończyłam ją pakować, wystawiłam ją przed drzwi sypialni i zamknęłam je na klucz, by nikt nie wszedł . Harry walił ciągle w drzwi do sypialni i mówił, jak bardzo mnie kocha, lecz ja nie dawałam znaku życia.
Zrezygnowany Harry wyszedł z domu i pojechał gdzieś. Nie miałam ochoty z nikim się widzieć.
Nagle do domu wparował Niall.
Usłyszał po chwili, że płaczę, i zaczął pukać do drzwi.
- Marzia otwórz drzwi.
Ja powolnym krokiem podeszłam do drzwi i je otworzyłam. Niall stał tam zdezorientowany i patrzył się na mnie .
- co chcesz * zapytałam oschle
- co się stało !? Czemu płakałaś ? * zapytał zmartwiony
- BO WYOBRAŹ SOBIE, ŻE HARRY JEST Z MICHELLE ! * krzyknęłam
- CO TY GADASZ ZA GŁUPSTWA ! * powiedział
- pokaże ci dowód. -* powiedziałam, po chwili poszłam do łazienki, by zebrać telefon do kupy.

Oczami Niall'a
Kiedy Marzia pokazała mi sms do Michelle, załamałem się. Mój przyjaciel zrobił mi takie świństwo. Podszedłem do siostry, ucałowałem ją w czoło i pobiegłem do samochodu i od razu pojechałem do domu Michy.

Gdy już tam byłem, wszedłem do jej domu i zobaczyłem, jak Michy siedzi . Od razu się uśmiechnęła i chciała mnie przytulić, lecz ja jej uścisk zignorowałem.
- coś się stało kotku ? * zapytała niewinnie
- przestań tak do mnie mówić * powiedziałem
- ale dlaczego ? * zapytała
- Możesz przestać grać ze mną ? Wiem, że jesteś z Harry'm . Marzia pokazała mi w jego telefonie wiadomość do ciebie, jak cie bardzo kocha ! * krzyknąłem
- wiesz, Harry ma to coś * powiedziała
- wiesz co, jesteście siebie warci. To koniec. * powiedziałem oschle i wyszedłem z jej posiadłości.

Oczami Marzii
Siedziałam w salonie na kanapie i piłam gorącą herbatę. Zastanawiałam się, co takiego zrobiłam, że musiał to zrobić. Tyle lat poszło się jebać. Mam nadzieję, że Niall mu nic nie zrobi.
Przypomniały mi się nagle te najpiękniejsze chwile spędzone z nim. Nie ! Muszę o nim zapomnieć. Raz na zawsze.

Lecz nadal go kocham. Jeżeli będzie chciał wrócić, to go przyjmę z powrotem, bo nie chcę spędzić sama życie bez niego.

**-**-**-**-**-**
Marzia i Niall zostali singlami . Postanowili nie angażować się w związek z drugą osobą.
Michelle i Harry są nadal parą.

---------------------------
Wiem, że krótki
Wiem, że denny, nie krzyczcie !

6 komentarzy:

  1. Imagin całkiem spoko, nie będę krzyczeć. =)

    I... Nominuję cię do Libster Awards. =)

    Pytania znajdziesz tutaj:
    http://music-my-life-by-me.blogspot.com/p/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki ,ale całkiem fajny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry imagin : )
    Byłby idealny gdybyś rozbudowała zakończenie i zrobiła 2 część, może z HappyEndem? XD
    Ogólnie masz genialne pomysły, tylko brakuje mi rozbudowania niektórych wątków. : )
    Pisz dalej, niedługo będziesz najlepsza. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź kolejna część napisz :* plose

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że mnie nie zrozumiałyście .. ;c Nie będzie drugiej części .

    OdpowiedzUsuń