niedziela, 12 stycznia 2014

Zayn cz. 1

  Siedziałaś właśnie przy stole, tępo gapiąc się przez okno. Znów wysłuchiwałaś monologu swojej Mamy, która próbowała udowodnić Ci, jaka jesteś niemądra. Nigdy nie lubiła Twojego chłopaka, ale to uważałaś za przesadę. Doszła do wniosku, że jest przestępcą, bo ma tatuaże.
  -Zrozumiałaś?-wyrwało Cię z przemyśleń.
Odwróciłaś się w Jej stronę. Wysoka blondynka, zielone oczy. Bardzo inteligentna kobieta.
-Taaa... Mogę już iść? Mam dość. Siedzę tu od godziny-wygłaszam, a Mama spogląda na mnie spod grzywki. Sceptycznie zakłada ręce na biodra.
  -Tak, możesz. Jeśli masz zamiar gdzieś wyjść, wróć przed dziesiątą.
Zayn na pewno nie był mordercą, złodziejem ani oszustem. Matki czasem wariują.

Kilka godzin później...

Umówiliśmy się u chłopaków po siódmej. Wystroiłam się, jak zawsze.
-Cieszę się, że Cię widzę...-słyszę, wchodząc.
Odwraca się i całuje mnie w policzek. Patrzy na mnie i się uśmiecha, a ja myślę o głębi Jego oczu. Oczywiście mowa o Zayn'ie. Jesteśmy razem od ponad roku i nie chcę tego zmieniać. Myślę, że mnie kocha.
-Tęskniłem. To hmmm.... jakie plany na dziś?-pyta z tym specyficznym uśmiechem. Przecież wie: to, co zawsze.
-Film? -proponuję. Kiwa głową, więc wkładam płytę do dvd. Dom chłopaków jest naprawdę duży i czasem się tu gubię. Bawimy się wtedy w zimno-ciepło :)
Wtulam się w Zayn'a i wciskam 'play'.

Straszny horror bardzo mnie przeraża. Chłopak się śmieje. Dziwna fabuła. Zwykła modelka puka do mieszkań i zabija ludzi. Norma. Nuda. Staram się usnąć.
Nagle słyszymy trzask. Zayn zamiera.
-Zostań, zobaczę, co to było.
Całuje mnie w czoło i wstaje.
A ja? Zamykam oczy. Boję się. Chcę umrzeć...

El

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że jej matka przekona się do Zayn'a ... żeby tak było :) a imagin przepiękny . Już nie mogę się doczekać kolejnej części :* Pozdrawiam i życzę weny ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada :D czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!

    from-dreams-to-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM:
    Danielle i Harry Styles. Oboje kochają samochody. Wraz z przeprowadzą do nowego miasta zaczynają nowe życie. Pasmo emocjonujących wydarzeń :) Czy uda im się odnaleźć w nowym miejscu? Czy zdobędą przyjaciół, a może miłość?
    Jeśli chcesz się przekonać odwiedź mojego bloga:
    http://wyscigi-to-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny imagin *,*

    Dawaj dalej.

    OdpowiedzUsuń