poniedziałek, 20 stycznia 2014

Louis cz. 1

Czeeeść, dzisiaj zaczęłam pisać kilku partowiec z Lou. Głosowaliście na wszystkich chłopców, ale przebił jednak Louis. Widać, że wam się tamten imagin z Lou pt. Horror podobał :)
Imagin jest trochę inny, ponieważ Lou,Zayn,Niall,Liam,Harry będą wampirami :3

Mam nadzieję, że wam się spodoba.
-------------------------------------------------
Kolejna nowa szkoła . Nie lubię się przeprowadzać, ale moja siostra Marina chce.
Marina jest wampirem, tylko ja to wiem, oprócz rodziny.
Ja nim nie jestem. Zawsze czułam do wampirów nienawiść, która we mnie tkwi.

**-**
Jeszcze jeden guzik i będzie ok. -* pomyślałam, zapinając ostatni guzik mundurku szkolnego.
Marina czekała na mnie
- no chodź już ! Nie chcesz się spóźnić prawda ? * zapytała
- no nie chcę * powiedziałam

W szkole **
Perspektywa Niall'a
- Dzisiaj poznacie nowe uczennice, które się spóźniają . . * powiedziała nauczycielka
- Ej Louis, jak myślisz ładne te uczennice ? -* zapytałem śmiejąc się
- nie wiem, nie obchodzi mnie to . * powiedział oschłym tonem
Ech, on to jak zwykle. Kiedy drzwi do klasy się otworzyły, zauważyłem dwie piękne uczennice. Jedna blondynka, o niebieskich oczach, a druga to brunetka o piwnych oczach.
Lecz nagle poczułem, że jedna z nich to wampir. Ale która ? * pomyślałem .

- to jest Marina, a to jest Acacia * powiedziała nauczycielka
Któraś z nich musi być wampirem. Dowiem się później . * pomyślałem

perspektywa Acacii
Poszłam na sam koniec klasy i usiadłam w wolnej ławce, sama. Czemu oni się na nas tak patrzyli, jakby chcieli nas zabić ? * pomyślałam

Kiedy skończyła się lekcja, poszłam na stołówkę sama, Marina gdzieś poszła nie wiem gdzie.
Podeszłam do kucharki, która położyła mi na tacę lunch i poszłam szukać wolnego stoliku.
Gdy zajadałam się brokułami, zauważyłam jak na mnie się patrzy brunet, o niebieskich oczach. Podszedł do mnie i zapytał ..

- wolne ? * zapytał
- siadaj * odpowiedziałam miło.
- Jestem Louis * powiedział podając swoją dłoń
- a ja jestem Acacia * odpowiedziałam, ściskając jego dłoń
Gadaliśmy tak, do kiedy dzwonek nie zadzwonił na ostatnią lekcję . Poszliśmy razem do klasy, omijając innych uczniów.
Kiedy weszliśmy razem do klasy, poczułam na sobie wzrok blondyna . Kolejny wampir . Nagle zauważyłam, że Mariny nie ma. Spytałam się nauczycielki, czy jej nie widziała, wybiegłam z klasy i zaczęłam ją szukać .

- prosze prosze, kogo my tu mamy ? * powiedziała osoba

----------
I pierwsza część za nami !
Na razie krótka ta część

4 komentarze:

  1. Dawaj nexta! Nie mogę się doczekać! :> Czemu musiałaś skończyć w takim momencie? ^^ Świetny, mimo tych wampirów ;D Bo to właśnie one dodają temu imaginowi takiej tajemniczości ;*

    >SPAM<
    Zapraszam do mnie! Na: http://we-love-imagines.blogspot.com/ Następny imagin już w przygotowaniu! Serdecznie zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać kolejnej części <3
    I Zayna jako wampira :*
    Zuza
    polishgirls-and-onedirection.blogspot.com
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. TO zacznijmy od tego, że twój blog jest świetny. Brakuje mi słów żeby go opisać. Jest po prostu wspaniały. Nie komentuję często, ponieważ najczęściej czytam na telefonie. Ale teraz Ci mówię to co myślę w streszczeniu. Podoba mi się ten pomysł z wampirami i to jak piszesz.
    No i oczywiście zapraszam do mnie. http://kochamichjaknikogoinnego.blogspot.com/
    Monika ;*

    OdpowiedzUsuń