sobota, 12 stycznia 2013

#38 Zayn cz.II

Z: Aha.- Wymamrotał.- To co idziemy na jakiś deser do cukierni?
C: Okej, ale dzisiaj stawiasz ty.- Postawiła warunek.
Z: Dobrze Cati. To co moje panie idziemy?
T: To w drogę.
Tydzień później...
Wieczorem z nudów oraz ciekawości włączyłaś, twoim zdaniem bez sensowną stronę. Miałaś bardzo dużo wiadomości. Wszystkie z nich były nie moralne, oprócz jednej. Blacksky67 napisał do ciebie, że chciałby cię poznać. Był akurat dostępny na chacie, więc do niego napisałaś.
T: Cześć. Podobno chcesz mnie poznać?
B: Zgadza się. Może pozwolisz, że ja zacznę.
T: Okej.
Wasza rozmowa trwała jeszcze kilka godzin. Po kilku dniach rozmawialiście już regularnie. Gdy minął miesiąc waszej znajomości zaprosił cię na spotkanie. Długo się nad tym zastanawiałaś, ale po namysłach zgodziłaś się. Wasze spotkanie miało się odbyć dzień później.
Następnego dnia...
Wystroiłaś się w piękną sukienkę (click) i pojechałaś taksówką do restauracji "Pirami". Weszłaś do środka i podeszłaś do właściciela.
W: Czy pani do pana Blacka?
T: Tak.
W: Stolik 12.
T: Dziękuję bardzo.
Udałaś się w stronę stolika. Przy stole siedział Zayn?!
Z: (t.i)?
T: Zayn?
Z: To ty jesteś Tajemniczą2619?
T: Tak.- Usiadłaś.- Dlaczego się tam zalogowałeś?
Z: Chciałem poznać jakąś dziewczynę i wzbudzić w tobie zazdrość.
T: We mnie?!
Z: Tak, bardzo mi się podobasz.
T: Czyli czujesz coś do mnie?
Z: Tak, a ty do mnie?
T: Coś na pewno.
Z: Spróbujemy?
T: Tak, jeszcze z żadną osobą nie czułem się tak dobrze jak z tobą.
Z: Może pójdziemy gdzie indziej ;3??
T: Dobrze.
***
Wszystkiego najlepszego nasz BAD BOYU!!!!!!!


2 komentarze:

  1. Nie mogę uwierzyć , że Zayn ma już 20 lat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... a jeszcze wczoraj miał 19!! Nie nie dochodzi to do mnie!!

      A co do imaginu to jest świetny!

      Usuń