środa, 16 lipca 2014

Bye :c

Cześć wszystkim, z tej strony Ada.
Jest to trudna sytuacja, bynajmniej dla mnie.
Lecz mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, i nie zaczniecie mnie hejtować ..

Odchodzę..
Dlaczego ?
Otóż prawda jest taka, że od miesiąca nie jestem Directioner, próbowałam jeszcze się dobrze przez ten czas zebrać do kupy, że to tylko przejściowe, że zaraz będzie znów okej .
Lecz tak nie jest. Próbowałam pisać jakieś opowiadania, by wam się spodobały, lecz to na marne.
Dlatego również zrobiłam ten konkurs, że 2 osoby będą mogły być w ekipie na tym blogu. Chciałam, by mi pomogły, byłam przez jakiś czas sama, gdy Zuzia odeszła, Don't let me ..

Ale Marta i Ulenka na prawdę sobie świetnie radzą. Kiedy czytam ich wyczyny, to na prawdę mam dużo pomysłów na imagin, ale po chwili kiedy zamierzam pisać imagina dla was, to zniechęcam się do pisania. Nie umiem już pisać z miłością do 1D i Directioners. Na prawdę przepraszam za to wszystko.

Oczywiście chcę podziękować wam, moje kochane, że mnie wspierałyście, komentowałyście. Do dla mnie dużo znaczyło i znaczy.
Przykro mi, że muszę was zostawiać, ale nie dam rady pisać tutaj opowiadań o chłopcach, kiedy nie czuję, że jestem Directioner.

Chciałam was poinformować, że Marta ma urlop, gdyż ma ważne sprawy na głowie ..
Nie chciałam się dopytywać po więcej informacji, ponieważ to nie ładnie tak się wtrącać w nie swoje sprawy.
Lecz mam nadzieję, że jakoś pogodzicie się z moim odejściem.
Jak coś, to Marta i Ulenka poprowadzą tego bloga, więc mam nadzieję, że uda im się zajść tak daleko.

Ja już skończyłam swoje durne gadanie, więc to wszystko.
Do widzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz