poniedziałek, 28 lipca 2014

I should have kissed you

 Dedykacja: dla Alex
 Enjoy!!
---------------------------------------
 "Ciągle odtwarzam w mojej głowie
Wszystko co mi powiedziałaś
Leżę przebudzony, by przekonać siebie, że
To nie był tylko sen
bo byłaś tuż obok...
 ...i powinienem był wykorzystać tę szansę...
 ...ale przestraszyłem się...
 ...i znów przegapiłem ten moment.
To jedyne o czym myślę
Jesteś wszystkim o czym myślę." -zgniotłem papier w kulkę, przecież i tak tego nie wyślę. Chciałbym,aby wiedziała. Tak popełniłem błąd, ale ona nie chce się nawet ze mną spotkać. Ciągle zadręczam się tymi myślami:
 Czy jej serce jest zajęte?
Czy w jej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
  Niech mi tylko powie
Czy jestem po czasie?
Czy jej serce jest złamane?
Co do mnie teraz czuje?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem jej odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był ją pocałować ...
Powinienem...
Powinienem...
Powinienem był ją pocałować

" Każdego ranka wychodząc z domu,
Szukam Ciebie.
Widzę Cię za każdym razem, gdy zamykam oczy
Co teraz powinienem zrobić?
Wszyscy moi przyjaciele mówią...
 ...że to nie na moje siły...
 ...ale w Twoich oczach...
 ...widziałem jak na mnie patrzyłaś.
 To jedyne o czym myślę
Jesteś wszystkim, o czym myślę."- kolejna kulka papieru wylądowała w koszu. Leże tu już od pół godziny, a dalej nie wymyśliłem nic sensownego. potrafię myśleć tylko o niej.
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem jej odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był ją pocałować
Powinienem...
Powinienem...
Powinienem był ją pocałować 4x

" Kiedy tutaj stałaś
Tylko o uderzenie serca dalej
Kiedy tańczyliśmy
I na mnie spojrzałaś
Gdybym wtedy wiedział
Że będę czuć się w ten sposób
Gdybym mógł cofnąć czas
Nigdy nie pozwoliłbym Ci odejść"- Ale to zrobiłem, a czasu już nie da się cofną. Gdyby tylko się dało wszystko  było by prostsze.
-Ej tommo wstawaj [T.I.] będzie tu za 10 minut.- nawet nie usłyszałem kiedy wszedł do pokoju.
-Jak ją tu zaprosiłeś?-podniosłem się gwałtownie do pozycji siedzącej.
-Zapomniała swetra.
-Aaa..- znowu opadłem na łóżko.
-Lou nie poddawaj się i nie strać tej szansy. Następnym razem może już się taka nie trafić.-powiedział Loczek i rzucił we mnie jej sweter. Dalej pachniał jej ulubionymi perfumami. Usłyszeliście dzwonek do drzwi.
-Lecisz kocie.-powiedział Harry i wypchnął mnie z pokoju.  Powoli podszedłem do brązowego prostokąta, za którym stała moja ukochana. Otworzyłem drzwi.
-Heeeeeej.-widać było że spodziewała się Harry'ego.
-Hej. Ja no ten.....
-Przyszłam po sweter.
-A tak jasne...-powiedziałem zawiedziony i wręczyłem jej  materiał.
-Dzięki... I ja chciałam Cię przeprosić za to co powiedziałam..
-To była moja wina. Przepraszam. Nie zrobiłem tego co powinienem...
-A co powinieneś?
-I should have kissed you..
-Yes, you should. -powiedziała z uśmiechem. Więc nie zostało mi nic innego jak zrobił to, co powinienem już wcześniej. Pocałować ją.

5 komentarzy:

  1. Super czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będzie miłość przepełniona nienawiścią
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku wieeelkie dzięki za wspaniały tekst :-) I przepraszam, że tak późno! :D

    OdpowiedzUsuń