czwartek, 10 lipca 2014

Zayn

Imagin dla mojej kochanej Patusi. Dużo szczęścia w nowej szkole itp. itd. Mam nadzieję że się spodoba.(dodaje moje imaginy po raz drugi bo przez problemy z netem, wszystkie się usuneły i dodaję jeden nowy o Harrym i Louisie.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dokładnie rok temu zerwałaś z Krystianem. Byłaś załamana. Na szczęście z pomocą przyszedł Ci Zayn. Teraz już Twój Zayn. Westchnęłaś na to wspomnienie. Rzadko wracałaś do tamtych dni z Krystianem. Teraz byłaś szczęśliwa. Teraz z Zaynem.
Dziś twój chłopak miał u Ciebie nocować. Miał spać w pokoju obok, ale już wiedziałaś, że tak nie będzie. Tak jak myślałaś, już po chwili Zayn w swoich piżamkowych bokserkach wkroczył do twojego pokoju. Rozmawialiście o wszystkim i o niczym, kiedy w okno zaczęły uderzać kamyczki. Podeszłaś do okna i otwarłaś je. Na dole stał Krystian. Z kwiatami.
-Proszę wróć do mnie. Niemogę  bez Ciebie żyć.
-Kochanie co się stało?
-Krystian przyszedł.-Zayn podszedł  do okna.
-Czego chcesz od mojej [T.I.]? Poza zniszczeniem szyb?- powiedział z naciskiem na "mojej". Objął Cię w pasie, gestem mówiącym że jesteś tylko jego. Mina Krystiana była bezcenna.
-Teraz to już nic.- odszedł wyraźnie smutny.
-To niebyło miłe.
-Wiesz zawsze mogłem nazwać go dupkiem. Bo na takie miano zasługuje po zranieniu mojej księżniczki.-pocałował Cię
-Dziękuję.- zamknęłaś okno.
- A moja nagroda?
- Jaka nagroda?- Zayn stulił usta w dziubek. Pocałowałaś go.
-Może być?
-Ostatecznie.-znowu go pocałowałaś.
-Teraz lepiej.-Resztę nocy spędziłaś w ramionach Zayna. Twojego przystojnego bohatera.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taki krótki, ale mam nadzięję że się spodobał. Jeśli tak wyraźcie swoją opinię. O dedykacje można prosić w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Jest fajny, mimo że krótki :) Czekam na następny. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń