czwartek, 3 lipca 2014

wyjaśnienia + informacja !

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyo !
Chciałabym was ogromnie przeprosić, za to, że posty się nie pojawiają, gdyż jestem na 3-tygodniowym odpoczynku w Chorwacji i za bardzo nie mam jak dodać, gdyż internet za granicą spooro kosztuje.

Również chciałam wyjaśnić to, że 2 części mojego opowiadania się pomieszały i część 6.1 wyszła wcześniej niż 5. Kiedy poprawiałam błędy w części 5, ale już wtedy była opublikowana, zauważyłam, że cała część 6 została opublikowana wcześniej . Nie wiem jak to się stało, lecz ciągle próbuję dojść do tego całego zamieszania.

Więc postanowiłam podzielić całą część 6 na małe mniejsze części. Na szczęście obok posta było '0 wyświetleń', więc szybko podzieliłam część, i spróbuję jeszcze w week dodać kolejną.

A teraz czas na informacje ..

Jak wiecie lub i nie, jest jeszcze wolne miejsce na stanowisko autora bloga !
Jeżeli ktoś z was chce być w ekipie, musi wysłać swój imagin, oraz musi opowiedzieć coś o siebie (wiek, od kiedy się jest directioner) pod numer gg : 39234264. Jako, że jestem na 3 tygodnie w Chorwacji to i tak proszę się nie bać, że nie przeczytam ! Zawsze odpowiadam !

To chyba na tyle, sporo się rozpisałam i mam nadzieję, że rachunek za neta będzie niski c:
Paaa :D

1 komentarz:

  1. Chorwacja jest piekna uwielbiam tam spedzac wakacje nic sie nie stalo ze pomylily ci sie czesci zdarza sie ale talent masz niezly :*

    OdpowiedzUsuń